Nem jött létre megegyezés, tovább harcol a MOME FRONT
Lejárt a határidő, de a kuratórium nem teljesítette a hallgatók követeléseit így tovább folytatják az autonómiaharcukat.
Lejárt a határidő, de a kuratórium nem teljesítette a hallgatók követeléseit így tovább folytatják az autonómiaharcukat.
A maratoni ülésen ellenszavazat nélkül fogadták el az új határozatot.
Az alapképzésre járó, nappali tagozatos egyetemi hallgatók csupán 13 százaléka érkezett technikumból vagy szakgimnáziumból.
Az őszi vizsgaidőszakot követően február elején visszatértek az iskolapadokba az egyetemisták is. Mutatjuk, meddig tart a tavaszi félév a nagyobb budapesti egyetemeken.
Az első és második helyen is amerikai iskola áll, azonban a harmadik helyet már egy spanyol intézmény vitte el. De olasz és francia is bekerült a legjobb tízbe.
Innentől kezdve a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara is az üzleti iskolák „Premier Ligájába” tartozik.
Lejárt a határidő, de a kuratórium nem teljesítette a hallgatók követeléseit így tovább folytatják az autonómiaharcukat.
A Nemzeti Közszolgálati Egyetemre más szabályok vonatkoznak, mint a többi felsőoktatási intézményre.
Lejárt a visszaszámlálás és valóban meglepő fordulatot vett a MOME Front honlapja.
Döntő ponthoz érkezett a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem hallgatóinak tiltakozása: február 17-én délután lejár az az ultimátum, amelyet a MOME FRONT a kuratórium elnöke felé fogalmazott meg. A hallgatók négy pontban rögzítették követeléseiket, amelyek teljesítését elengedhetetlennek tartják az egyetem autonómiájának visszaállítása érdekében.
Az egyetem kész meghallgatni a hallgatók javaslatait, de azokat csak a szenátussal hajlandó megvitatni.
A szünet időpontja és időtartama intézményenként eltérő lehet.
A támogatásokat olyan innovatív és interdiszciplináris ötletekre fogják kiosztani, amelyek segítik a kihívásalapú tanulást.
Az utolsó óvodai évben az iskolára való készülés helyett a közösségépítésre mehet el az energia nagycsoportban, ha elfogadják a kormány új rendelettervezetét, amelynek értelmében szeptembertől külön, homogén csoportokba kell tenni azokat a gyerekeket, akik a következő tanévben kezdik az első osztályt.