2010. január. 21. 19:15 Eduline Utolsó frissítés: 2010. január. 21. 14:37 Felsőoktatás

Közösségi oldalakon „támad” a BKF

Közösségi siteokon próbálja elérni a BKF a diákokat a jelentkezési lap február 15-i leadási határidő előtt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neo reklámügynökséggel közösen dolgozta ki.

A hosszú távra tervezett közösségi jelenlét bázisa a BKF hivatalos Facebook oldala, amelyet két Twitter csatorna és egy YouTube csatorna egészít ki. A Twitteren az intézmény hivatalos tájékoztatásai mellett dr. Vass László rektor személyesen is bekapcsolódik az informálásba. Őt ezen a címen követhetik az érdeklődők.

„A Rektor Úr a Facebook korai időszakától igen aktív résztvevője volt az akkor még önszerveződő BKF-es közösségnek, így nem állt tőle távol, hogy személyesen, egy újabb online csatornán is közreműködjön az intézmény kommunikációjában. Ráadásul a diákok is közelebb érzik magukhoz az iskolát, ha lehetőségük van közvetlen kapcsolatot teremteni az intézmény vezetőségével” – mutatott rá az előnyökre dr. Tóth Ágnes, a BKF marketing igazgatója.

A különböző csatornák összefogásával az intézménynek lehetősége nyílik hivatalos és ellenőrzött információk eljuttatására azokhoz a fiatalokhoz, akik amúgy is a neten tájékozódnak. A tények mellett természetesen a hitelesség erősítésében is sokat segít a személyes kapcsolat, ezért a BKF jelenlegi és volt hallgatóinak bekapcsolódására is számít.


eduline

Pótfelvételi 2025: mutatjuk, mely egyetemeken van a legtöbb állami férőhely Érettségi-felvételi Kurucz Tünde

Pótfelvételi 2025: mutatjuk, mely egyetemeken van a legtöbb állami férőhely

Mínusz 3128 – ennyivel csökkent az állami ösztöndíjas képzések száma a 2025-ös pótfelvételin. Ez összességében mintegy 36 százalékkal kevesebb, mint az előző évben. Ennek ellenére vannak olyan egyetemek, melyek kifejezetten jól jártak, de arra is akad példa, ahol kereken ezer férőhellyel kevesebb állami ösztöndíjas helyet hirdettek meg a pótfelvételin.