2010. január. 21. 19:15 Eduline Utolsó frissítés: 2010. január. 21. 14:37 Felsőoktatás

Közösségi oldalakon „támad” a BKF

Közösségi siteokon próbálja elérni a BKF a diákokat a jelentkezési lap február 15-i leadási határidő előtt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neo reklámügynökséggel közösen dolgozta ki.

A hosszú távra tervezett közösségi jelenlét bázisa a BKF hivatalos Facebook oldala, amelyet két Twitter csatorna és egy YouTube csatorna egészít ki. A Twitteren az intézmény hivatalos tájékoztatásai mellett dr. Vass László rektor személyesen is bekapcsolódik az informálásba. Őt ezen a címen követhetik az érdeklődők.

„A Rektor Úr a Facebook korai időszakától igen aktív résztvevője volt az akkor még önszerveződő BKF-es közösségnek, így nem állt tőle távol, hogy személyesen, egy újabb online csatornán is közreműködjön az intézmény kommunikációjában. Ráadásul a diákok is közelebb érzik magukhoz az iskolát, ha lehetőségük van közvetlen kapcsolatot teremteni az intézmény vezetőségével” – mutatott rá az előnyökre dr. Tóth Ágnes, a BKF marketing igazgatója.

A különböző csatornák összefogásával az intézménynek lehetősége nyílik hivatalos és ellenőrzött információk eljuttatására azokhoz a fiatalokhoz, akik amúgy is a neten tájékozódnak. A tények mellett természetesen a hitelesség erősítésében is sokat segít a személyes kapcsolat, ezért a BKF jelenlegi és volt hallgatóinak bekapcsolódására is számít.


eduline

Felvételi 2025: így alakultak a ponthatárok a legnépszerűbb alapszakokon az elmúlt három évben Érettségi-felvételi Székács Linda

Felvételi 2025: így alakultak a ponthatárok a legnépszerűbb alapszakokon az elmúlt három évben

Vannak szakok, ahol nagyjából minden évben ugyanannyi a ponthatár, míg máshol egyik évről a másikra drasztikusan megugrott, vagy éppen visszaesett a bejutáshoz szükséges pontszám. Összeszedtük, hogy a 2025-ben legtöbb jelentkezőt vonzó alap- és osztatlan képzéseken hogyan alakultak a ponthatárok az elmúlt években.