2010. január. 21. 19:15 Eduline Utolsó frissítés: 2010. január. 21. 14:37 Felsőoktatás

Közösségi oldalakon „támad” a BKF

Közösségi siteokon próbálja elérni a BKF a diákokat a jelentkezési lap február 15-i leadási határidő előtt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neo reklámügynökséggel közösen dolgozta ki.

A hosszú távra tervezett közösségi jelenlét bázisa a BKF hivatalos Facebook oldala, amelyet két Twitter csatorna és egy YouTube csatorna egészít ki. A Twitteren az intézmény hivatalos tájékoztatásai mellett dr. Vass László rektor személyesen is bekapcsolódik az informálásba. Őt ezen a címen követhetik az érdeklődők.

„A Rektor Úr a Facebook korai időszakától igen aktív résztvevője volt az akkor még önszerveződő BKF-es közösségnek, így nem állt tőle távol, hogy személyesen, egy újabb online csatornán is közreműködjön az intézmény kommunikációjában. Ráadásul a diákok is közelebb érzik magukhoz az iskolát, ha lehetőségük van közvetlen kapcsolatot teremteni az intézmény vezetőségével” – mutatott rá az előnyökre dr. Tóth Ágnes, a BKF marketing igazgatója.

A különböző csatornák összefogásával az intézménynek lehetősége nyílik hivatalos és ellenőrzött információk eljuttatására azokhoz a fiatalokhoz, akik amúgy is a neten tájékozódnak. A tények mellett természetesen a hitelesség erősítésében is sokat segít a személyes kapcsolat, ezért a BKF jelenlegi és volt hallgatóinak bekapcsolódására is számít.


eduline

Itt a téli időszámítás: most már sötétben mennek haza a diákok az iskolából Campus life Gál Luca

Itt a téli időszámítás: most már sötétben mennek haza a diákok az iskolából

Ahogy minden ősszel, idén is eljött az idő, amikor visszalépünk egy órát az időben, és megkezdődik a téli időszámítás. Ez az apró változás nemcsak a faliórákat, hanem a mindennapi életünket, alvási szokásainkat és hangulatunkat is befolyásolhatja. De miért is vezették be eredetileg az óraátállítást, és vajon van-e még értelme a 21. században?