Közösségi oldalakon „támad” a BKF
Közösségi siteokon próbálja elérni a BKF a diákokat a jelentkezési lap február 15-i leadási határidő előtt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neo reklámügynökséggel közösen dolgozta ki.
Közösségi siteokon próbálja elérni a BKF a diákokat a jelentkezési lap február 15-i leadási határidő előtt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neo reklámügynökséggel közösen dolgozta ki.
Világirodalmi paródiák, retro mesék vetítése, a Baltazár Színház előadása, kortárs költők műveinek felolvasóestje, betyárvilágzene, juhászverseny, Napra koncert, progresszív jazz és további izgalmas programok színesítik a Szegedi Tudományegyetem Egyetemi Tavasz rendezvénysorozat kínálatát. 2009. április 20. és május 15. között az egyetem 50 helyszínen több mint 200 programmal várja a kultúra szomjazóit.
Rózsafa, emlékkönyv, egyedi, kézműves apróság – ilyen, és ehhez hasonló ajándékokkal készülnek az érettségi előtt álló, ballagó diákok az osztályfőnöknek. Vannak olyan iskolák, ahol minden pedagógus kap valami kis apróságot, de arra is akad példa, ahol nem szokás az ajándékozás.