Több millió gyerek találkozhat e-cigarettával kapcsolatos hirdetésekkel
A dohányzási alternatívákat népszerűsítő posztokat több mint 3,4 milliárd alkalommal nézték már meg a közösségi médiában egy jótékonysági szervezet jelentése szerint.
A dohányzási alternatívákat népszerűsítő posztokat több mint 3,4 milliárd alkalommal nézték már meg a közösségi médiában egy jótékonysági szervezet jelentése szerint.
Színes csomagolás, bohókás címkék, mesefigurák – az aranyos csomagolás nem feltétlenül jó választás, akármennyire is könyörögnek értük a gyerekek.
"15-20 évvel ezelőtt, a hagyományos tömegmédia korszakában, a fiatalok többnyire belátták, hogy nem lehet mindenki híres, nem lehet mindenki sztár, hanem egy adott korosztályban csak 15-20 olyan híres énekes vagy előadóművész van, akit többen ismernek" - mondta Guld Ádám médiakutató, kommunikációs szakember, hozzátéve, hogy ma a fiatalok számára "a láthatóság és az ismertség a siker egyértelmű és kizárólagos fokmérőjévé válik".
Nathan John-Baptiste London Walthamstow nevű környékén jár iskolába és nagyon fiatalon, rövid időn belül olyan vagyonra tett szert egy saját ötlettel, hogy minden társa megirigyelhetné.
Városi strucclovaglásra és jelmezes struccparádéra is épített marketingstratégiájában az idei Országos Média Diákverseny győztes csapata, a Budapesti Gazdasági Főiskola hallgatóiból álló New waves.
Magyarországon átlagosan 13 százalékkal keres kevesebbet egy nő, mint egy férfi munkavállaló, és a pályán eltöltött évek számával a nemek közötti bérszakadék egyre szélesebb - derül ki az egyik hazai állásportál által készíttetett felmérésből.
Az Új Magyarország Fejlesztési Terv 138 millió forintos támogatásával fejleszti a hallgatókat és a végzett diákokat érintő szolgáltatásait a tatabányai Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (MÜTF) - közölte az intézmény rektora a projektet megnyitó tájékoztatón. Dr. Kandikó József elmondta: a diplomaszerzést követően az első, a harmadik és az ötödik évben felmérést végeznek a frissdiplomások pályájáról, az eredményeket pedig a főiskola képzéseinek kialakítása során is felhasználják.
Szintetizálás, gyors tanulási képesség és terhelhetőség. Leginkább ezekben a kompetenciákban erősek a bölcsészek, és téved, aki szerint ez kevés. Akibe a tudományon kívül szorult némi kreativitás is, és jó csapatjátékos, az könnyedén találhat munkát magának a versenyszférában is reklám, marketing, vagy HR területen. Ha ehhez még két nyelvet is beszél felsőfokon, akkor nyert ügye van. Munkapiaci körkép bölcsész-szemmel.
A nagyobb, külföldi tulajdonú, Közép-Magyarországon elhelyezkedő, és exportra termelő cégek szívják fel a legtöbb pályakezdő közgazdászt és pénzügyest. A kisebb cégek sokat akarnak alkalmazottaiktól, és jobban félnek a friss diplomásoktól, - akik viszont a Big4-ról álmodoznak, fizetési igényeik pedig sokszor jóval túllépik a reális határt. Munkaerő-piaci körkép a gazdasági végzettségűek szemével.
Csehország egyik magánfőiskoláján indítja el kétéves képzését a Széchenyi István Egyetem, amire elsősorban cseh és osztrák hallgatók jelentkezését várják majd. Az angol nyelvű marketing mesterképzés külföldön történő elindításának előzménye, hogy a kurzus februártól Győrben is működik.
Közösségi siteokon próbálja elérni a BKF a diákokat a jelentkezési lap február 15-i leadási határidő előtt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neo reklámügynökséggel közösen dolgozta ki.
Zólyomi Zsolt az egyetlen magyar parfümőr. Zsolt a nagy múltú Versailles-i parfümiskolában tanulta a szakma csínját-bínját, és mára keresztbe-kasul utazva a világot, az illatszeriparban működő szinte már az összes cégnek dolgozott. Zsolt a tanulmányairól és a karrierjéről nyilatkozott nekünk:
Impozáns homlokzat erősen századfordulós karakterelemekkel esetleg monumentális és minimalista – kíváncsiak vagyunk arra, hogy szerintetek melyik nagyobb egyetemnek van Magyarországon a legszebb épülete.