#marketing

Felnőttképzés Talabér Dominika

Youtuber-világ: ahol az ismertség a siker egyetlen fokmérője

"15-20 évvel ezelőtt, a hagyományos tömegmédia korszakában, a fiatalok többnyire belátták, hogy nem lehet mindenki híres, nem lehet mindenki sztár, hanem egy adott korosztályban csak 15-20 olyan híres énekes vagy előadóművész van, akit többen ismernek" - mondta Guld Ádám médiakutató, kommunikációs szakember, hozzátéve, hogy ma a fiatalok számára "a láthatóság és az ismertség a siker egyértelmű és kizárólagos fokmérőjévé válik".

Felsőoktatás Edupress

138 millióból fejleszti hallgatói szolgáltatásait a MÜTF

Az Új Magyarország Fejlesztési Terv 138 millió forintos támogatásával fejleszti a hallgatókat és a végzett diákokat érintő szolgáltatásait a tatabányai Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (MÜTF) - közölte az intézmény rektora a projektet megnyitó tájékoztatón. Dr. Kandikó József elmondta: a diplomaszerzést követően az első, a harmadik és az ötödik évben felmérést végeznek a frissdiplomások pályájáról, az eredményeket pedig a főiskola képzéseinek kialakítása során is felhasználják.

Felsőoktatás Eduline

Nem igaz, hogy a bölcsészek esélytelenek az álláspiacon

Szintetizálás, gyors tanulási képesség és terhelhetőség. Leginkább ezekben a kompetenciákban erősek a bölcsészek, és téved, aki szerint ez kevés. Akibe a tudományon kívül szorult némi kreativitás is, és jó csapatjátékos, az könnyedén találhat munkát magának a versenyszférában is reklám, marketing, vagy HR területen. Ha ehhez még két nyelvet is beszél felsőfokon, akkor nyert ügye van. Munkapiaci körkép bölcsész-szemmel.

Felsőoktatás Eduline

Mit kezdjek a gazdasági diplomámmal?

A nagyobb, külföldi tulajdonú, Közép-Magyarországon elhelyezkedő, és exportra termelő cégek szívják fel a legtöbb pályakezdő közgazdászt és pénzügyest. A kisebb cégek sokat akarnak alkalmazottaiktól, és jobban félnek a friss diplomásoktól, - akik viszont a Big4-ról álmodoznak, fizetési igényeik pedig sokszor jóval túllépik a reális határt. Munkaerő-piaci körkép a gazdasági végzettségűek szemével.

Felsőoktatás Edupress

Mesterszakot indít Csehországban a győri egyetem

Csehország egyik magánfőiskoláján indítja el kétéves képzését a Széchenyi István Egyetem, amire elsősorban cseh és osztrák hallgatók jelentkezését várják majd. Az angol nyelvű marketing mesterképzés külföldön történő elindításának előzménye, hogy a kurzus februártól Győrben is működik.

Felsőoktatás Eduline

Közösségi oldalakon „támad” a BKF

Közösségi siteokon próbálja elérni a BKF a diákokat a jelentkezési lap február 15-i leadási határidő előtt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neo reklámügynökséggel közösen dolgozta ki.

Közoktatás Eduline

Orrképzés

Zólyomi Zsolt az egyetlen magyar parfümőr. Zsolt a nagy múltú Versailles-i parfümiskolában tanulta a szakma csínját-bínját, és mára keresztbe-kasul utazva a világot, az illatszeriparban működő szinte már az összes cégnek dolgozott. Zsolt a tanulmányairól és a karrierjéről nyilatkozott nekünk: