Strucclovaglással és struccparádével taroltak a BGF-es hallgatók Felsőoktatás
Eduline

Strucclovaglással és struccparádével taroltak a BGF-es hallgatók

Városi strucclovaglásra és jelmezes struccparádéra is épített marketingstratégiájában az idei Országos Média Diákverseny győztes csapata, a Budapesti Gazdasági Főiskola hallgatóiból álló New waves.

Az idei Országos Média Diákverseny csapatainak ezúttal is egy valódi ügynökségi pályázatot szimuláló feladattal kellett megküzdeniük. Az egyik meghatározó rágógumi gyártó és forgalmazó cég termékére kellett marketingstratégiát készíteniük. A kampány üzenete, hogy a rágógumi segítségével – mély levegőt véve – válaszolni lehet az élet kihívásaira.

„Úgy gondoljuk, egy marketing kampányban ma már az élményen van a hangsúly; az emberek, különösen a termék célközönsége, a fiatalok akkor szeretnek egy márkát, ha kötődni tudnak hozzá” - mondta Totth Ádám, a New wawes tagja. Éppen ezért a stratégiában hangsúlyos szerepet kaptak az olyan szerethető akciók is, mint a strucclovaglás, a jelmezes struccparádé, a témával kapcsolatos flash-mobok, de még városi kalandparkkal és panelházak oldalára helyezett strucc alakú mászó falakkal is kiegészült a kampány.

 eduline

Nyelvvizsga, nyelvi érettségi: melyik éri meg jobban? Nyelvtanulás Kurucz Tünde

Nyelvvizsga, nyelvi érettségi: melyik éri meg jobban?

Évről évre több ezerrel csökken a nyelvvizsgázók száma, mert a diploma megszerzésének már nem kötelező feltétele. Ugyanakkor a felvételin az intézményi pontoknál akár 50-70 pluszpontot is érhet a nyelvtudás, de ebben a tekintetben óriási különbségek lehetnek az egyetemek, a karok és a szakok között.