Strucclovaglással és struccparádével taroltak a BGF-es hallgatók Felsőoktatás
Eduline

Strucclovaglással és struccparádével taroltak a BGF-es hallgatók

Városi strucclovaglásra és jelmezes struccparádéra is épített marketingstratégiájában az idei Országos Média Diákverseny győztes csapata, a Budapesti Gazdasági Főiskola hallgatóiból álló New waves.

Az idei Országos Média Diákverseny csapatainak ezúttal is egy valódi ügynökségi pályázatot szimuláló feladattal kellett megküzdeniük. Az egyik meghatározó rágógumi gyártó és forgalmazó cég termékére kellett marketingstratégiát készíteniük. A kampány üzenete, hogy a rágógumi segítségével – mély levegőt véve – válaszolni lehet az élet kihívásaira.

„Úgy gondoljuk, egy marketing kampányban ma már az élményen van a hangsúly; az emberek, különösen a termék célközönsége, a fiatalok akkor szeretnek egy márkát, ha kötődni tudnak hozzá” - mondta Totth Ádám, a New wawes tagja. Éppen ezért a stratégiában hangsúlyos szerepet kaptak az olyan szerethető akciók is, mint a strucclovaglás, a jelmezes struccparádé, a témával kapcsolatos flash-mobok, de még városi kalandparkkal és panelházak oldalára helyezett strucc alakú mászó falakkal is kiegészült a kampány.

 eduline

Itt vannak a megoldókulcsok, ilyen volt a központi felvételi a diákok szerint Közoktatás Székács Linda

Itt vannak a megoldókulcsok, ilyen volt a központi felvételi a diákok szerint

Január 18-án délelőtt 10 órától több mint 68 ezer diák írja a központi felvételi vizsgát matekból és magyarból az ország 555 helyszínén. Kövessétek velünk az eseményeket az Eduline-on, ahol a vizsga után diákvéleményekkel és szaktanári véleményekkel várunk titeket, később pedig jövünk a feladatlapokkal is.