Strucclovaglással és struccparádével taroltak a BGF-es hallgatók Felsőoktatás
Eduline

Strucclovaglással és struccparádével taroltak a BGF-es hallgatók

Városi strucclovaglásra és jelmezes struccparádéra is épített marketingstratégiájában az idei Országos Média Diákverseny győztes csapata, a Budapesti Gazdasági Főiskola hallgatóiból álló New waves.

Az idei Országos Média Diákverseny csapatainak ezúttal is egy valódi ügynökségi pályázatot szimuláló feladattal kellett megküzdeniük. Az egyik meghatározó rágógumi gyártó és forgalmazó cég termékére kellett marketingstratégiát készíteniük. A kampány üzenete, hogy a rágógumi segítségével – mély levegőt véve – válaszolni lehet az élet kihívásaira.

„Úgy gondoljuk, egy marketing kampányban ma már az élményen van a hangsúly; az emberek, különösen a termék célközönsége, a fiatalok akkor szeretnek egy márkát, ha kötődni tudnak hozzá” - mondta Totth Ádám, a New wawes tagja. Éppen ezért a stratégiában hangsúlyos szerepet kaptak az olyan szerethető akciók is, mint a strucclovaglás, a jelmezes struccparádé, a témával kapcsolatos flash-mobok, de még városi kalandparkkal és panelházak oldalára helyezett strucc alakú mászó falakkal is kiegészült a kampány.

 eduline

Itt a téli időszámítás: most már sötétben mennek haza a diákok az iskolából Campus life Gál Luca

Itt a téli időszámítás: most már sötétben mennek haza a diákok az iskolából

Ahogy minden ősszel, idén is eljött az idő, amikor visszalépünk egy órát az időben, és megkezdődik a téli időszámítás. Ez az apró változás nemcsak a faliórákat, hanem a mindennapi életünket, alvási szokásainkat és hangulatunkat is befolyásolhatja. De miért is vezették be eredetileg az óraátállítást, és vajon van-e még értelme a 21. században?