Igencsak túlteljesítettek a lájkot gyűjtő egyetemisták Felsőoktatás
Eduline

Igencsak túlteljesítettek a lájkot gyűjtő egyetemisták

A BGE hallgatóinak 50 ezer lájk is elég lett volna, hogy ne kelljen vizsgázniuk egyik tárgyukból.

A Budapesti Gazdasági Egyetem egyik pénzügy és számvitel szakos hallgatója csütörtökön 10 óra 20 perckor posztolt egy bejegyzést Facebookon. Ebben arra kérte ismerőseit, lájkolják a bejegyzését, ugyanis ha csoporttársaival eléri az 50 000-es határt, megajánlott jegyet kaphatnak marketingből, így egy vizsgával kevesebb teher nyomja majd a vállukat.

A bejegyzés futótűzként terjedt az interneten, nem sokkal pénteki cikkünk megjelenése után pedig tovább szárnyalt, így délutánra elérték az ötvenezres határt. A poszt hétfőn reggel 57 ezernél állt meg.

A rendkívül sikeresnek bizonyult aktivitás azonban még nem jelenti automatikusan a tárgy teljesítését. A kampányban részt vevő hallgatók a pozitív és negatív tapasztalataikról, a szakmai következtetéseikről esettanulmányt állítanak össze, amelyet prezentálnak is az adott kurzuson. A témáról készített tudományos dolgozattal a soron következő Tudományos Diákköri Konferencián is terveznek indulni, így használva fel a konkrét történetet egy tudományos munka alapjául.

Megint kihúzhatja a gyufát a BME: ezt adták fel egy zh-n

Ismét aktuálpolitikával dobtak fel egy BME-dolgozatot. Korábban már volt hasonló eset miatt botrány. Mutyipuszta és helikopterezés is szerepel a BME egyik zh-jának feladatában - szúrta ki a 444. A BME Számítástudományi és Információelméleti Tanszékéről származik a belpolitikai utalásoktól hemzsegő feladat, amit a számítástudomány alapjai című tárgyból írtak a diákok.

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni” Közoktatás Székács Linda

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni”

Bóják között szlalomozó, alagutakon átbújó macskák. Így is lehet irodalmat tanulni vagy épp kötelező olvasmányokból számot adni a Terápiás és Segítő Macskákért Alapítvány rendhagyó irodalomóráján. A tanulás így nem csak szórakoztató, de észrevétlen is lehet, és olyan gyerekek is bevonódnak az órákba, akik általában vagy nem szólalnak meg, vagy a zavaró viselkedésükről ismertek.