#kommunikáció

Felnőttképzés Talabér Dominika

Youtuber-világ: ahol az ismertség a siker egyetlen fokmérője

"15-20 évvel ezelőtt, a hagyományos tömegmédia korszakában, a fiatalok többnyire belátták, hogy nem lehet mindenki híres, nem lehet mindenki sztár, hanem egy adott korosztályban csak 15-20 olyan híres énekes vagy előadóművész van, akit többen ismernek" - mondta Guld Ádám médiakutató, kommunikációs szakember, hozzátéve, hogy ma a fiatalok számára "a láthatóság és az ismertség a siker egyértelmű és kizárólagos fokmérőjévé válik".

Felnőttképzés MTI

A legfrissebb kutatásból kiderül, hogy melyik készséget értékelik legtöbbre a munkaadók

Minden ágazatban a kommunikációs és a problémamegoldó készséget értékelik legtöbbre a munkaadók, emellett a meghirdetett állások négyötödénél az angol nyelv ismeretét is megkövetelik a szakképesítésen és a szakmai tapasztalaton felül - derült ki az International Business School (IBS) és Profession.hu internetes portál közös felméréséből.

Felsőoktatás Eduline

Nem igaz, hogy a bölcsészek esélytelenek az álláspiacon

Szintetizálás, gyors tanulási képesség és terhelhetőség. Leginkább ezekben a kompetenciákban erősek a bölcsészek, és téved, aki szerint ez kevés. Akibe a tudományon kívül szorult némi kreativitás is, és jó csapatjátékos, az könnyedén találhat munkát magának a versenyszférában is reklám, marketing, vagy HR területen. Ha ehhez még két nyelvet is beszél felsőfokon, akkor nyert ügye van. Munkapiaci körkép bölcsész-szemmel.

Felsőoktatás Eduline

Közösségi oldalakon „támad” a BKF

Közösségi siteokon próbálja elérni a BKF a diákokat a jelentkezési lap február 15-i leadási határidő előtt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neo reklámügynökséggel közösen dolgozta ki.

Felsőoktatás Eduline

Államvizsga tétel lett a botrányok miatt a BKV

Túl sokszor szerepel mostanában a közlekedési vállalat a médiában, az ún „fekete címlap“ jelenléte kikezdi a vállalat hírnevét és az utasok bizalmát is – állítják kommunikációs szakemberek. Egyvalamire viszont biztosan jó volt az elmúlt évek vesszőfutása: a BKV önnálló tétel lett egy kommunkiációs főiskolán és ezzel olyan cégek mellé "zárkózott fel" mint például a Coca-Cola vagy a Mc Donald’s.

Közoktatás Edupress

Kommunikáció szakot indító intézményeket támogat az IAA

A kommunikáció szakos hallgatók gyakorlati képzését támogatja az a pályázat, amit a Reklám Világszövetség (IAA) "A fiatalokért" néven hirdetett meg. A főiskolák és egyetemek szeptember 15-ig pályázhatnak, a nyertes intézmények pedig összesen kétmillió forintot kapnak. A pályázattal a hallgatók külföldi tapasztalatszerzését kívánják támogatni.