Tarolt a Nemzetközi Üzleti Főiskola és a Moholy-Nagy Egyetem Felsőoktatás
Edupress

Tarolt a Nemzetközi Üzleti Főiskola és a Moholy-Nagy Egyetem

A Nemzetközi Üzleti Főiskola (IBS) honlapja nyerte el az Év Honlapja verseny díját oktatási kategóriában, melynek különdíját megosztva a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) diploma honlapja érdemelte ki, a kategória minőségi díját pedig a Budapesti Kommuniációs és Üzleti Főiskola kapta.

A pályázati felhívásra érkező rekord mennyiségű, több mint 350 nevezést a szakmai zsűri hat szempont - a design, az impresszió, az innovativitás, az interaktivitás, a navigáció és a kategóriának megfelelő tartalom - alapján bírálta el. Az IBS tavasszal megújult, és az új arculatának, valamint az érdeklődők és a leendő hallgatók elvárásainak még jobban megfelelő weblapjának ítélte Az Év Honlapja címet. Az elismerésről szóló oklevelet december 2-án ünnepélyes keretek között vehette át az IBS Felvételi és marketing központjának vezetője, Láng Edina, és a Marketing tanszék vezetője, Nagy Bálint.

A MOME idén egyszerre két, az alap- és mesterképzésben diplomázó évfolyamot mutat be oldalán, amely lehetőséget nyújt arra is, hogy a végzett hallgatók szakmai munkáját is megismerhesse a közvélemény. A díjátadón "a kategória legszebb honlapjának" nevezett weblap különlegessége és erőssége, hogy egy művészeti kutatási témából indult ki, és egy könyv, valamint két multimédiás kiadvány is kapcsolódik hozzá. A honlap egyes elemeit az egyetem diplomaosztó ünnepségén prezentációs show elemként is alkalmazták. A weblap tervezésében Kudász Gábor Arion felelt a fotókoncepcióért, a grafikai terv Nagy László munkája, míg a multimédiás megoldásokat Réthi Gábor készítette.A MOME honlapja itt, az IBS oldala pedig itt tekinthető meg.
Idén is díjazták a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola honlapját, mely az oktatás kategóriában Minőségi díjat nyert.

Edupress