Kiállítói díjat nyertek a multik - az Edupress értékelt a HVG Állásbörzén Közoktatás
Edupress

Kiállítói díjat nyertek a multik - az Edupress értékelt a HVG Állásbörzén

67 kiállító közül választotta ki az Edupress a tavaszi HVG Állásbörzén megjelenő cégek közül a legötletesebb, legegységesebb, legmodernebb standot és a legötletesebb reklámajándékot kínáló céget Budapesten, március 26-án. Az elsősorban külső megjelenést elismerő díjat idén a Decathlon, a K&H Csoport, a Magyar Telekom és az E.ON Földgáz érdemelte.

Kiállítói díjat nyertek a multik - az Edupress értékelt a HVG Állásbörzén
A tavalyi kiállítói létszámhoz képest idén 30 százalékkal kevesebb stand közül válogathattak az Edupress-díjakat odaítélő zsűritagok, ám így sem volt könnyű dolguk, mert a kiállítók szinte kivétel nélkül rendkívül igényes és látványos portával várták az érdeklődő álláskeresőket.

A legötletesebb stand díját idén a Decathlon nyerte el, amely tágas alapterületen több, a cég színeiben megjelenő munkatársával azt kommunikálta: fiatalos lendületű, jó közösségű munkahely a francia tulajdonú cég. Színvilágában, kialakításában a cég politikájához igazodó stand ötletesen teremtett egységes arculatot a cég számára. A Decathlon ajánlotta fel továbbá a rendezvény fődíját, egy túrasátrat, amelyet azok közül sorsoltak ki, akik kitöltötték a helyszínen rendelkezésre álló, kiállítást értékelő kérdőívet.

A Decathlonhoz hasonlóan harmóniát és egységességet sugárzott a K&H Csoport idei standjával, ahol nyüzsgő fiatal tömeg várta a látogatókat. A közgazdasági, pénzügyi területről érkező hallgatók számára egyéves szisztémájú gyakornoki programot működtető bank, nem csak a bank állandó munkatársaival, de a programban jelenleg részt vevők aktív közreműködésével végezte a tagtoborzást, ezzel autentikus információforrást biztosítva a jövő gyakornokainak. Megjelenésében - narancs - kék céges színekben pompázó stand vidám szigetet képzett a kiállítók között. A K&H Csoport érdemelte a Legegységesebb stand díját a tavaszi börzén.

A felsőoktatással egyre szorosabb kapcsolatot ápoló Magyar Telekom dinamizmust sugárzó standja a Legmodernebb stand díját nyerte el. A fiatalos, élénk színekkel operáló vállalat amellett, hogy küllemében remekül képviselte a cégcsoport high-tech szolgáltatásait, a kötetlenség jegyében babzsákokon kínálta hellyel az információt gyűjtő, önéletrajzzal érkező álláskeresőket, ezzel barátságos légkört és kényelmet teremtve.

Az ötletes ajándékok sem hiányozhattak a börzéről, a cégek különböző, rájuk jellemző reklámhordozókkal próbálták jelenlétükre felhívni a közönség figyelmét. Az Edupress az E.ON Földgáz ajándékait ítélte a legötletesebbnek. A gyufa formájú és dekorálású gázgyújtó egyszerre tükrözte a cég tevékenységét és arculatát, valamint sugallta a mindennapi élethez szükséges profilját. A Legötletesebb ajándék díját így az E.ON Földgáz nyerte.

A kiállító cégek szinte mindegyike kínált gyakornoki lehetőséget, több cég esetében a gyakornoki program rendes nyolcórás munkaidő, fizetéssel. A frissdiplomásoknak, illetve a záróvizsga előtt állóknak tehát épp úgy érdemes volt ellátogatniuk a SYMA Csarnokba, mint a több éves tapasztalattal rendelkező álláskeresőknek. A gazdasági válság hatására a munkaerő-kínálat oldalára billent ugyan a mérleg, a börzén számos sikertörténet vehette kezdetét.

(www.edupress.hu)