"A hallgatás, az valami borzalmas volt" - milyen volt az angolérettségi? Érettségi-felvételi
Eduline

"A hallgatás, az valami borzalmas volt" - milyen volt az angolérettségi?

Az angolérettséginek is vége, az eduline olvasói pedig már értékelték is a középszintű feladatsort. Tényleg nehéz volt a hallott szöveg értését mérő teszt? Várjuk a véleményeket kommentben!

Egész könnyű volt,
viszont a listening valami szörnyű...

A listeningen én is
elvéreztem.

A hallgatás, az valami borzalmas volt! Az április 1-jei feladatnál a zenét jobban élveztem, mint azt, amit a manusz reklamált.

Ez a hallgatás felért
a matekérettségivel...

Hallott szövegértésről mi a véleményetek?
Szerintem nehéz volt nagyon : (

Szövegértés - magyar szintje
Nyelvhelyesség - töri szintje
Hallgatási - matek szintje
Íráskészsèg - laikus.:))

A középszintű angolérettségi hivatalos megoldása

Nyilvánosságra hozták az emelt szintű angolérettségi megoldását - innen tölthetitek le

A középszintű angolérettségi első részének nem hivatalos megoldása

A középszintű angolérettségi nyelvhelyességi feladatsorának nem hivatalos megoldása

A hallott szöveg értését mérő feladatsort itt nézhetitek meg

Az íráskészség rész nem hivatalos megoldása

Itt találjátok folyamatosan frissülő tudósításunkat az angolérettségiről - délben jövünk a nem hivatalos megoldásokkal.

Itt van az első infó a középszintű angolérettségiről: BBC-cikket és teaismertetőt is kaptak a diákok.

Problémás feladat az angolérettségin - ezzel sok pontot veszíthetnek a diákok

A nyelvhelyességi feladatsorról itt olvashattok

Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!

Magas pontszámokkal a legjobb szakokra kerülnek be, de a beiratkozásig már nem jutnak el Felsőoktatás Székács Linda

Magas pontszámokkal a legjobb szakokra kerülnek be, de a beiratkozásig már nem jutnak el

A magyar felsőoktatás-politika évről évre sikerként könyveli el, hogy nagyjából az elmúlt három évben jelentősen nőtt a magyar egyetemekre jelentkezők és felvettek száma. Arról viszont nincsenek statisztikák, hogy a felvettek közül végül ténylegesen hányan iratkoznak be és kezdik el a tanulmányaikat a magyar intézményekben. A meglévő adatok viszont azt mutatják; gyakran épp a legtehetségesebb diákok azok, akik nem itthon folytatják.