Korábban egy 2,5 éves is átment ezen a teszten, most sok 5 évesnek nem sikerül
A Kaliforniai Egyetem kutatói szerint a koronavírus-járvány alatti lezárások negatívan hatottak az óvodások egyik kulcsfontosságú képességére.
A Kaliforniai Egyetem kutatói szerint a koronavírus-járvány alatti lezárások negatívan hatottak az óvodások egyik kulcsfontosságú képességére.
A tankerület szerint ennek oka a bonyolult eljárásrend.
Sokat romlott a helyzet a koronavírus-járvány alatt.
Az elmúlt éveknél sokkal durvább a mostani járványhelyzet.
A szeptemberi iskola- és óvodakezdés óta nagy számban találkoztunk náthás, vírusos, influenzaszerű megbetegedésekkel. Az őszi szünet egy kis csendesedést jelentett a közösségi fertőzések számára, most viszont ismét kezd emelkedni az esetszám – mondta Dr. Havasi Katalin, a Házi Gyermekorvosok Országos Érdekképviseleti és Szakmai Egyesületének elnöke, aki a megelőzési praktikákra is kitért.
Jövő héten csütörtökön érkezik egykori egyetemére a Nobel-díjas kutató.
Karikó Katalin ötleteit nem mindig fogadták kitörő lelkesedéssel.
Elsőként ma az orvosi-élettani kategóriában hirdettek nyertest Stockholmban.
A kutatók olyan komplex terápiás rendszert szeretnének felállítani, amely lehetővé teszi a jövőben a központi idegrendszert támadó betegségek eszközös terápiás kezelését akár már otthonról is.
Megnyitották az oktatási intézmények a kapuikat és ezzel együtt a vírusoknak is teret adtak. Újra visszatért a koronavírus-járvány, de egyelőre nem vonatkozik rá semmilyen különleges eljárásrend.
Egyre több gyerek küzd valamilyen mentális problémával világszerte. Bécsben egy újfajta módszerrel próbálják kezelni a helyzetet, ami az eddigi tapasztalatok alapján hatékonynak bizonyult.
Az iskolabezárások, a baráti és családi kapcsolatok hiánya és a súlyos betegség fenyegetése, illetve a szeretteik halála mind okozhatta ezt a helyzetet, ahogyan értelemszerűen a szülők gazdasági nehézségei is, mondja a felmérés egyik készítője.
Az utolsó óvodai évben az iskolára való készülés helyett a közösségépítésre mehet el az energia nagycsoportban, ha elfogadják a kormány új rendelettervezetét, amelynek értelmében szeptembertől külön, homogén csoportokba kell tenni azokat a gyerekeket, akik a következő tanévben kezdik az első osztályt.