Több millió gyerek találkozhat e-cigarettával kapcsolatos hirdetésekkel
A dohányzási alternatívákat népszerűsítő posztokat több mint 3,4 milliárd alkalommal nézték már meg a közösségi médiában egy jótékonysági szervezet jelentése szerint.
A dohányzási alternatívákat népszerűsítő posztokat több mint 3,4 milliárd alkalommal nézték már meg a közösségi médiában egy jótékonysági szervezet jelentése szerint.
Ballagási ajándéknak is javasolják az állami befektetési formát, több szülő kiakadt a kéretlen reklámüzeneten.
Könyörtelenül jönnek az újabbnál újabb helyesírási hibák, amik bebizonyítják, hogy néha még a magyar anyanyelvűeknek is nehéz megugrani egy-egy szó leírásának akadályát. Akkor mit mondjanak, akik csak idegen nyelvként tanulják a magyart? Itt a legújabb:
Nem mindenkinek erőssége a nyelvtan, így tonnaszám születnek a jobbnál jobb válogatások a helyesírási hibákból. Ez az aktuális:
Néha nagyon sok múlhat egy vesszőn, főleg ha egy ilyen komoly felszólításról van szó.
Nem mindenki ismeri a központozás és az elválasztás szabályait, ez a hirdetés írásos emléket állít a helytelen nyelvtannak.
Viccesen más jelentést kap a hirdetési szöveg ebben a Facebook-posztban.
Az oldal kezelője az egész ügyet egy kis személyeskedő alázással tetézte.
A hirdetések esetében is találkozhatunk elírásokkal, hibákkal.
Lakhatást és énekórákat is felajánl annak a lánynak, aki hű társa lenne fiának.
Így egészen más értelme van a szövegnek, igaz?
Mintha a hirdetés feladója direkt kihívás elé akart volna minket állítani.
Idén először nem az Eötvös Loránd Tudományegyetem került a HVG felsőoktatási rangsorának élére, hanem a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem.