Több millió gyerek találkozhat e-cigarettával kapcsolatos hirdetésekkel
A dohányzási alternatívákat népszerűsítő posztokat több mint 3,4 milliárd alkalommal nézték már meg a közösségi médiában egy jótékonysági szervezet jelentése szerint.
A dohányzási alternatívákat népszerűsítő posztokat több mint 3,4 milliárd alkalommal nézték már meg a közösségi médiában egy jótékonysági szervezet jelentése szerint.
Ballagási ajándéknak is javasolják az állami befektetési formát, több szülő kiakadt a kéretlen reklámüzeneten.
Könyörtelenül jönnek az újabbnál újabb helyesírási hibák, amik bebizonyítják, hogy néha még a magyar anyanyelvűeknek is nehéz megugrani egy-egy szó leírásának akadályát. Akkor mit mondjanak, akik csak idegen nyelvként tanulják a magyart? Itt a legújabb:
Nem mindenkinek erőssége a nyelvtan, így tonnaszám születnek a jobbnál jobb válogatások a helyesírási hibákból. Ez az aktuális:
Néha nagyon sok múlhat egy vesszőn, főleg ha egy ilyen komoly felszólításról van szó.
Nem mindenki ismeri a központozás és az elválasztás szabályait, ez a hirdetés írásos emléket állít a helytelen nyelvtannak.
Viccesen más jelentést kap a hirdetési szöveg ebben a Facebook-posztban.
Az oldal kezelője az egész ügyet egy kis személyeskedő alázással tetézte.
A hirdetések esetében is találkozhatunk elírásokkal, hibákkal.
Lakhatást és énekórákat is felajánl annak a lánynak, aki hű társa lenne fiának.
Így egészen más értelme van a szövegnek, igaz?
Mintha a hirdetés feladója direkt kihívás elé akart volna minket állítani.
Rózsafa, emlékkönyv, egyedi, kézműves apróság – ilyen, és ehhez hasonló ajándékokkal készülnek az érettségi előtt álló, ballagó diákok az osztályfőnöknek. Vannak olyan iskolák, ahol minden pedagógus kap valami kis apróságot, de arra is akad példa, ahol nem szokás az ajándékozás.