ENSZ Egyetemi Intézet létesülhet Kőszegen
Kőszegen létesülhet az ENSZ új egyetemi központja, amely a béke, a biztonság és a jövő technológiáinak nemzetközi kutatását végzi majd.
Kőszegen létesülhet az ENSZ új egyetemi központja, amely a béke, a biztonság és a jövő technológiáinak nemzetközi kutatását végzi majd.
Szerinte a tényeket "felülírják a valótlan vádak."
193 országból érkeztek versenyzők a megmérettetésre.
A gyermekjogi bizottság aggodalmát fejezte ki az országban történő iskolai tanagyag politikai célokra való felhasználása miatt.
Rekordmagas szintet ért el tavaly az üvegházhatású gázok kibocsátása világszinten, és egyelőre nincs esély a folyamat megfordítására - figyelmeztetett szerdán az ENSZ szakintézményeként működő Meteorológiai Világszervezet (WMO)
A nemzetközi közösség figyelmét hívnák fel a fenntarthatósági ENSZ-csúcs előtt afgán lányok beszámolóival arról, hogy a legalapvetőbb joguktól fosztották meg őket.
Persze az ENSZ Nevelésügyi, Tudományos és Kulturális Szervezetének nincs erre jogköre, ők csak javasolják, hogy az egyes országok döntsenek ilyen szigorúan. Ezzel szerintük kezelni lehetne a diákok figyelmének elterelését és az online zaklatást is.
Hétfőn India lett a világ legnépesebb országa az ENSZ becslései szerint.
Több mint 70 évig volt Kína a világ legnépesebb országa, India most átveszi a helyét.
A világon az iskolák nagyjából harmadában nincs tiszta ivóvíz és alapvető szaniter berendezés - közölte a héten az ENSZ Oktatási, Tudományos és Kulturális Szervezetének (UNESCO) főigazgatója Párizsban.
Még mindig mintegy 130 millió iskoláskorú lány nem jut oktatáshoz világszerte - közölték az ENSZ szakértői kedden, az oktatás nemzetközi világnapján, külön kiemelve az afganisztáni nehézségeket.
Az ENSZ felszólította Afganisztán tálib vezetését, hogy nyissák újra a 7 és 12 év közötti lányoknak az iskolákat.
Sokan álmodoznak arról, hogy külföldön tanuljanak, de amikor választani kell a brit és az amerikai egyetemek között, könnyű elveszni. Mindkét rendszer világszínvonalú, mégis másképp működik: eltér a tanórák felépítése, a felvételi folyamata, a közösségi élet és a mindennapok ritmusa. Ritli Zsanett írása, aki a University of St. Andrews alumnájaként és jelenlegi Fulbright-ösztöndíjas NYU hallgatóként mindkét felsőoktatási rendszerben első kézből szerzett tapasztalatot.