Nemzetközi díjat nyert a BME deepfake-ellenes fejlesztése
Nemzetközi innovációs díjat nyert a BME és a TC&C közös fejlesztése, a Deepfake Guard, amely élőben leplezi le a deepfake-csalásokat.
Nemzetközi innovációs díjat nyert a BME és a TC&C közös fejlesztése, a Deepfake Guard, amely élőben leplezi le a deepfake-csalásokat.
A mesterséges intelligencia (MI) rohamos fejlődése egyre több munkahelyet alakít át – különösen a belépő szintű állásokban érezhető a változás. Mégis vannak olyan szakmák, amelyek hosszú távon is emberi jelenlétet, kreativitást vagy érzelmi intelligenciát igényelnek, így kevésbé fenyegeti őket az automatizáció.
Megnéztük mennyivel tud többet, mint a versenytársai.
Elmondása szerint még a NAT-ot sem kellene átalakítani hozzá.
A mesterséges intelligencia (MI) egyre inkább a mindennapok része, különösen a fiatalok körében. Egy friss kutatás szerint a 13–16 éves magyar diákok nagy része már találkozott MI-alapú megoldásokkal, sőt, sokan rendszeresen használják is ezeket.
A forradalmat drónokkal, hologramokkal és óriási kivetítőkkel képzeli el a mesterséges intelligencia, a márciusi ifjakat; Vasvári Pált, Irinyi Józsefet, Petőfi Sándort és Jókai Mórt fess, jóképű, öltönyös fiatalemberekként. Megkértük a ChatGPT-t, készítsen nekünk képeket arról, milyen lenne a március 15-i forradalom és annak legnagyobb alakjai 2025-ben.
Egy 1000 fős hallgatói felmérés szerint az elmúlt 12 hónapban „robbanásszerű növekedés” történt a generatív mesterséges intelligencia használatában.
Hogyan számoljam ki a törteket egyszerűen? Mi okozta az első világháborút? Fogalmazz meg egy rövid történetet egy kutyáról és egy cicáról. Megkérdeztük a ChatGPT-t miben kértek tőle leggyakrabban segítséget a magyar diákok és a szüleik 2024-ben.
Már a tankönyv borítója is értelmetlen.
„Halj meg, kérlek” – ezzel zárult a bekezdés, amiben nemcsak a konkrét felhasználó, hanem az egész emberi faj kihalását is „kérte” a Google Gemini.
Döbbenetesen élethű fotókat alkottak róluk.
A Corvinus Egyetemen lefuttatott kísérletek aggodalomra adnak okot a mesterséges intelligencia aktív használatával kapcsolatban az egyetemi órákon.
Sokan álmodoznak arról, hogy külföldön tanuljanak, de amikor választani kell a brit és az amerikai egyetemek között, könnyű elveszni. Mindkét rendszer világszínvonalú, mégis másképp működik: eltér a tanórák felépítése, a felvételi folyamata, a közösségi élet és a mindennapok ritmusa. Ritli Zsanett írása, aki a University of St. Andrews alumnájaként és jelenlegi Fulbright-ösztöndíjas NYU hallgatóként mindkét felsőoktatási rendszerben első kézből szerzett tapasztalatot.