Sok a sérült: gyerekekkel teli iskolabusz ütközött egy házfalnak Németországban Közoktatás
Eduline

Sok a sérült: gyerekekkel teli iskolabusz ütközött egy házfalnak Németországban

Iskolabusz ütközött frontálisan egy házfalnak a németországi Eberbach városában kedden, a balesetben legalább 37 gyerek megsérült, hatan közülük súlyosan - közölte a helyi rendőrség.

Christoph Kunkel, a rendvédelmi szervek szóvivője szerint egyes gyerekek életveszélyes állapotban vannak. A balesetben két felnőtt is súlyosan megsérült, így az iskolabusz 55 éves sofőrje is. Hozzátette: további öt felnőtt könnyebb sérüléseket szenvedett a szerencsétlenségben.
    

A sérülteket mentőhelikoptereken szállították a környező kórházakba. A mentőszolgálatok több mint 150 tagját mozgósították a helyszínre. 
    

A rendőrség egyelőre nem tudta megállapítani, hogy milyen okból csúszott ki a kanyarból az iskolabusz.
    

A zsúfolásig megtelt jármű kedd reggel több autónak ütközött, majd egy elektromos szaküzlet házfalának hajtott. . A buszon kilenc és tizenöt év közötti gyerekek utaztak. A súlyos sérültek a rendőrség adatai szerint a jármű elején ültek. A baleset helyszínéről közölt felvételek egy komolyan megrongálódott buszt mutattak, amelynek eleje az ütközés következtében deformálódott.

Komoly baleset történt egy budapesti gimnáziumban

Rázuhant egy ablak a csepeli Jedlik Ányos Gimnáziumban két diákra - írja az atv.hu. „Felháborodott szülők értesítettek arról, hogy a csepeli Jedlik Ányos Gimnáziumban (ahol nekem is volt szerencsém tanítani) a mai napon komoly baleset történt: az egyik ablak tokkal együtt rázuhant két diákra, mindenestül beborítva őket üvegszilánkkal" - ezt az atv.hu-val Dukán András Ferenc, a Momentum elnökségi tagja közölte.

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni” Közoktatás Székács Linda

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni”

Bóják között szlalomozó, alagutakon átbújó macskák. Így is lehet irodalmat tanulni vagy épp kötelező olvasmányokból számot adni a Terápiás és Segítő Macskákért Alapítvány rendhagyó irodalomóráján. A tanulás így nem csak szórakoztató, de észrevétlen is lehet, és olyan gyerekek is bevonódnak az órákba, akik általában vagy nem szólalnak meg, vagy a zavaró viselkedésükről ismertek.