490,5 millió forintba került az a kampány, aminek célja volt, hogy elfogadtassa a menzareformot.
Közel félmilliárd forint uniós pénz mehetett el arra, hogy a menzareformot megismertessék és elfogadtassák a közvéleménnyel – írja a hvg.hu.
Informálják a területen dolgozókat, és segítsék az átállásban a menzán étkező gyerekeket, valamint a szülőket és a tanárokat – a lap szerint erre állt rendelkezésre az összeg, melynek fő kedvezményezettje a Debreceni Egyetem volt.
Kapcsolódó cikkeink |
Rétvári szerint a konyhában kell keresni a problémát A politikusoknak sem ízlik a menza, pedig ők hoztak döntést róla Nem akarnak havi 10 ezret ehetetlen ételekre költeni a szülők |
Az egyetem tanulmányokkal, projektekkel, szakértői anyagokkal, rendezvényekkel, honlap indításával járult hozzá a reform elfogadtatásához - derül ki az egyetem által a lapnak küldött adatokból.
A kampányra szánt kerethez a Emberi Erőforrások Minisztériumának egyik háttérintézménye, a Nemzeti Család- és Szociálpolitikai Intézet, valamint a szintén állami Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet is hozzáférést kapott.
A kampány keretében készült el ez a közel háromnegyed órás film is: