Az egyik legkiválóbb eredményt érte el a Milestone Intézet egyik diákja a „2022 Immerse Education Cambridge, Oxford & London Summer School Essay Competition” elnevezésű versenyen.
A Mileston Intézet Facebook-posztjában azt írja, Bogdán Sára a Bécsi Amerikai Nemzetközi Iskola tanulója, egyben a Milestone Sophomore diákja, aki elvégezte az intézet Academic Writing modulját.
Filozofikus témájú esszéjében azt a kérdést vitatta meg, hogy a szabad akarat egy illúzió-e. Az esszével a „2022 Immerse Education Cambridge, Oxford & London Summer School Essay Competition” elnevezésű verseny egyik legkiválóbb pályázójaként szerepelt.
Ennek eredményeként részleges ösztöndíjat kap a „Philosophy Programme with Immerse Education in 2022” nyári programjára. A verseny több mint ezer résztvevője közül mindössze 7-8 százalék nyerte el az ösztöndíjat, így – teszi hozzá a Milestone Intézet – ez rendkívüli eredmény.
Korábban beszámoltunk arról, hogy a Milestone két másik diákja is kiemelkedő eredményt ért el egy-egy brit esszéversenyen. Rózsa Simon, a Milestone Sophomore évfolyamának diákja, az ELTE Radnóti Miklós Gyakorlóiskola diákja a UCL Latin és Görög Tanszéke által gimnazista diákoknak megrendezett “latin és görög irodalom esszéversenyt” nyerte meg.
Csákány Olivér, a Milestone Intézet senior programjának diákja, a veszprémi Lovassy László Gimnázium diákja a nagy múltú Mary Renault verseny első díját szerezte meg. Cikkünket itt olvashatjátok el:
Nem szeretnél lemaradni a legfontosabb információkról? Iratkozz fel hírlevelünkre |
Ha szeretnéd megkapni legfrissebb cikkeinket az érettségiről, az egyetemi-főiskolai és a középiskolai felvételiről, ha érdekelnek a felsőoktatás, a közoktatás, a nyelvoktatás és a felnőttképzés legfontosabb változásai, iratkozz fel hírleveleinkre itt vagy kattints az oldal tetején a feliratkozás gombra. |