Újabb remek kezdeményezés: így ösztönzik a diákokat a környezetvédelemre Közoktatás
Eduline

Újabb remek kezdeményezés: így ösztönzik a diákokat a környezetvédelemre

Két helyszínen összesen 100 facsemetét ültettek el a kiskunhalasi diákok. A kezdeményezésben a Kiskunhalasi Szakképzési Centrum Vári Szabó István Szakképző Iskolájának és Kollégiumának, illetve a Dékáni Árpád Szakgimnáziumának és Szakközépiskolájának kilencedik osztályos tanulói vettek részt.

A kiskunhalasi kilencedikesek közreműködésével hetven darab virágos kőris és platánlevelű juhar kapott új otthont az Esze Tamás lakótelepen, a Karács Teréz utcában pedig harminc japáncseresznye került a földbe – olvasható a halasinfo.hu-n.

A Kiskunhalasi Szakképzési Centrum ezzel a kezdeményezéssel szeretné elérni, hogy a diákok már a szakképzési éveik alatt megtanuljanak felelősségtudatos döntéseket hozni a környezetvédelemmel kapcsolatban. Ezért a „Jövőnkért a jövő szakemberei” program keretében a tagintézmények első éves tanulói 100-100 fát ültetnek el Kiskunhalason, Kiskunfélegyházán és Kiskőrösön is.

Szülők és diákok tüntettek a műanyag étkészletek ellen, száműzik őket a tel-avivi óvodákból és iskolákból

Még idén száműzik az eldobható műanyag edényeket és evőeszközöket a tel-avivi óvodákból, valamint iskolákból, és saját, újrahasználható terítéket adnak az intézményekben ebédelő gyerekeknek - jelentették be hétfőn a helyi illetékesek.

Tetszett a cikk? Iratkozz fel hírlevelünkre

Ha szeretnéd megkapni legfrissebb cikkeinket az érettségiről, az egyetemi-főiskolai és a középiskolai felvételiről, ha érdekelnek a felsőoktatás, a közoktatás, a nyelvoktatás és a felnőttképzés legfontosabb változásai, iratkozz fel hírleveleinkre.

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni” Közoktatás Székács Linda

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni”

Bóják között szlalomozó, alagutakon átbújó macskák. Így is lehet irodalmat tanulni vagy épp kötelező olvasmányokból számot adni a Terápiás és Segítő Macskákért Alapítvány rendhagyó irodalomóráján. A tanulás így nem csak szórakoztató, de észrevétlen is lehet, és olyan gyerekek is bevonódnak az órákba, akik általában vagy nem szólalnak meg, vagy a zavaró viselkedésükről ismertek.