Matek oktatására kényszerítették a professzort, csak mert ázsiai: most perel Felsőoktatás
Eduline

Matek oktatására kényszerítették a professzort, csak mert ázsiai: most perel

A nemzetközi kapcsolatokat oktató profot elég durván alázták az egyetemen.

A chicagói Illinois Egyetemet perli egy koreai-amerikai professzor, mert állítása szerint folyamatos inzultus érte származása miatt.

Egy alkalommal például - állítja - arra akarták rávenni, hogy matematikát tanítson, csak azért, mert ázsiai származású, és akkor biztos jó matekos.

Seung-Whan Choit arra is utasították, hogy koreai politikát oktasson, holott erre nincs képesítése, és bár tényleg Dél-Koreában született, már nem ott él.

Egy alkalommal a tanszék vezetője megváltoztatta a professzor egyik diákjának adott értékelést. Amikor ezt szóvá tette, azzal vágott vissza a tanszékvezető, hogy mivel Chaoi külföldi, nem érti az amerikai kultúrát.

A perirat szerint a professzor a munkahelyi megaláztatások miatt magas vérnyomás betegségben szenved, illetve depressziós és szorongásos tüneteket mutat.

(HuffPost)

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni” Közoktatás Székács Linda

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni”

Bóják között szlalomozó, alagutakon átbújó macskák. Így is lehet irodalmat tanulni vagy épp kötelező olvasmányokból számot adni a Terápiás és Segítő Macskákért Alapítvány rendhagyó irodalomóráján. A tanulás így nem csak szórakoztató, de észrevétlen is lehet, és olyan gyerekek is bevonódnak az órákba, akik általában vagy nem szólalnak meg, vagy a zavaró viselkedésükről ismertek.