Felvételi, nyelvvizsga, diákhitel - elég sok új fogalom veszi körül felvételizőket, így érthető, ha több kérdés fogalmazódik meg bennetek. Mutatjuk, hová fordulhattok segítségért, melyek azok az ügyfélszolgálatok, ahonnan válaszokat kaphattok.
A felvételivel kapcsolatban számos általános vagy éppen speciális kérdés merülhet fel a diákokban. Ilyen esetben érdemes felkeresnetek a Felvi ügyfélszolgálatát, ahol hivatalos tájékoztatást kaphattok. Telefonszámuk: (06 1) 477 3131, emailcímük pedig: [email protected]. A felvételi eljárással kapcsolatos általános kérdésekben a 1818-as telefonszámon (5-ös gomb - Felsőoktatási felvételivel kapcsolatos kérdések) a Kormányzati Ügyfélvonal is tájékoztatást nyújt 0-24 órában.
Ha nyelvvizsgával kapcsolatban adódna fontos kérdésetek, felkereshetitek az Oktatási Hivatal Nyelvvizsgáztatási Akkreditációs Központját is. Telefonszámuk: (06 1) 374-2135, emailcímük: [email protected], honlapuk pedig a következő: www.nyak.hu.
A diákhitellel kapcsolatban - ha már tudjátok, hogy igényelni fogjátok - kaphattok információkat a Diákhitel Központ Zrt.-től is.
Így tölthetitek ki a 2019-es felvételi online jelentkezési lapját: lépésről lépésre
Idén felvételiztek egyetemre, főiskolára? Mutatjuk, hogyan kell jelentkeznetek az E-felvételi rendszerében - lépésről lépésre.