A Z generáció számára hitelesebbek az influencerek
De a politikai kommunikációval és az agresszív közéleti szereplőkkel szemben kritikusak. Manipulatívnak és hiteltelennek tartják őket.
De a politikai kommunikációval és az agresszív közéleti szereplőkkel szemben kritikusak. Manipulatívnak és hiteltelennek tartják őket.
Egyeseknek egy Cartier-óra, másoknak egy világkörüli út jelenti a luxust. A Budapesti Corvinus Egyetem kutatói megvizsgálták, mire vágynak a 23-25 évesek.
2020-ban is voltak népszerűségi toplisták, hiszen a legjobbak között is vannak legjobbak. Az év legnagyobb instásait gyűjtöttük össze.
Mutatunk néhány YouTubert, akik titeket is érdekelhetnek, ha még nem találkoztatok volna velük.
YouTuber, blogger, vlogger, influencer − egyre inkább úgy tűnik, ezek a Z generáció álomszakmái. De vajon miért?
"15-20 évvel ezelőtt, a hagyományos tömegmédia korszakában, a fiatalok többnyire belátták, hogy nem lehet mindenki híres, nem lehet mindenki sztár, hanem egy adott korosztályban csak 15-20 olyan híres énekes vagy előadóművész van, akit többen ismernek" - mondta Guld Ádám médiakutató, kommunikációs szakember, hozzátéve, hogy ma a fiatalok számára "a láthatóság és az ismertség a siker egyértelmű és kizárólagos fokmérőjévé válik".
Mínusz 3128 – ennyivel csökkent az állami ösztöndíjas képzések száma a 2025-ös pótfelvételin. Ez összességében mintegy 36 százalékkal kevesebb, mint az előző évben. Ennek ellenére vannak olyan egyetemek, melyek kifejezetten jól jártak, de arra is akad példa, ahol kereken ezer férőhellyel kevesebb állami ösztöndíjas helyet hirdettek meg a pótfelvételin.