#fenntartóság

Közoktatás Szponzor tartalom

A génmódosítás fejlett változatát „hozták” magukkal 2061-ből a gödöllői diákok, megnyerték az MTA klímavédelmi versenyét

Hőszivattyúval, tetőkerttel és az esővíz hasznosításával tennék fenntarthatóbbá iskolájukat, a 2061-ből "hozott" időkapszulájukkal pedig arra irányították rá a figyelmet, hogy a génmódosítást a klímavédelem eszközeként is lehet használni. Három gödöllői gimnazista többek között ilyen ötletekkel nyerte meg Középiskolai MTA Alumni Program versenyét.

Campus life Szponzor tartalom

Te hogyan tennéd környezetbaráttá az iskoládat 20 millió forintból?

Tízből hat tizenéves érzett már aggodalmat, szorongást a klímaváltozás és az azzal járó következmények miatt – ez az érzés pedig mindennapi életükre, mentális állapotukra, sőt még gyermekvállalási terveikre is hatással lehet. A klímaszorongás ellen a legjobb „ellenszer” a cselekvés – nem árt, ha már a középiskolások aktívan foglalkoznak azzal, hogyan tehermentesíthetik a környezetüket. Ehhez ad jó lehetőséget a Középiskolai MTA Alumni Program tanulmányi versenye.