Kötelező boldogságórák lesznek egy brit iskolában
Egy nagy-britanniai iskola felvette az órarendjébe a boldogságot is, mint tantárgyat.
Egy nagy-britanniai iskola felvette az órarendjébe a boldogságot is, mint tantárgyat.
Érdekes eredményre jutott egy brit felmérés. Eszerint az állami fenntartású iskolák diákjai jobban teljesítenek az egyetemen, mint azok, akik ugyanolyan eredménnyel, de magániskolában végeztek. Azt is tudják már, mi ennek az oka.
Miért nem esik le a repülőgép? Miért kék az ég? Miért nedves a víz? – a brit szülők többsége képtelen válaszolni, ha gyerekeik ezekhez hasonló kérdéseket tesznek fel nekik. Sokan inkább kitalálnak valamit, csak nehogy a gyerek előtt kelljen beismerni, mennyire tájékozatlanok alapvető tudományos kérdésekben.
Felgyújtott bosszúból egy bokrot Horvátországban egy diák, mert az állandóan megbökte töviseivel, ám erdőtűz lett a dolog vége - és börtön.
Az olvasás hatékonyan és gyorsan csökkenti a stresszt, fejleszti a kreativitást.
Akkor tarthatnak szünetet, ha az óvónők szükségesnek tartják.
Két tanárt kényszeríttettek felmondásuk beadására, miután állítólag egy tanuló rajtakapta őket a mosdóban, ahogyan egy esti esemény során egymás közvetlen társaságában keresték a kikapcsolódást.
Ádáz verseny a tanulókért: az egyik legragosabb brit fiúiskola fél évezred után megnyitotta kapuit a lányok előtt.
A magyar felsőoktatás-politika évről évre sikerként könyveli el, hogy nagyjából az elmúlt három évben jelentősen nőtt a magyar egyetemekre jelentkezők és felvettek száma. Arról viszont nincsenek statisztikák, hogy a felvettek közül végül ténylegesen hányan iratkoznak be és kezdik el a tanulmányaikat a magyar intézményekben. A meglévő adatok viszont azt mutatják; gyakran épp a legtehetségesebb diákok azok, akik nem itthon folytatják.