#PR

Felsőoktatás Eduline

Államvizsga tétel lett a botrányok miatt a BKV

Túl sokszor szerepel mostanában a közlekedési vállalat a médiában, az ún „fekete címlap“ jelenléte kikezdi a vállalat hírnevét és az utasok bizalmát is – állítják kommunikációs szakemberek. Egyvalamire viszont biztosan jó volt az elmúlt évek vesszőfutása: a BKV önnálló tétel lett egy kommunkiációs főiskolán és ezzel olyan cégek mellé "zárkózott fel" mint például a Coca-Cola vagy a Mc Donald’s.

Felsőoktatás Eduline

Mire volt jó a reklám? - Jelentkezési statisztikák a felsőoktatásban

Öt megkérdezett felsőoktatási intézményből öt alkalmazott valamilyen formában pr- vagy marketingeszközöket az idei felsőoktatási felvételi jelentkezési határidő előtt. Az eredmény vegyes, de az érintettek arról számolnak be, a jó eszközöket választó kampány eredménye a jelentkezői létszámnövekedés.

Közoktatás Eduline

Vizsgák hada Bécsben

Harmadszor jelentkezik a Bécsben tanuló olvasónk, megosztva velünk egy külföldi viszgaidőszak nehézségeit. Saját főiskolájáról Erasmus Program keretében ment Ausztriába.

Itt vannak a megoldókulcsok, ilyen volt a központi felvételi a diákok szerint Közoktatás Székács Linda

Itt vannak a megoldókulcsok, ilyen volt a központi felvételi a diákok szerint

Január 18-án délelőtt 10 órától több mint 68 ezer diák írja a központi felvételi vizsgát matekból és magyarból az ország 555 helyszínén. Kövessétek velünk az eseményeket az Eduline-on, ahol a vizsga után diákvéleményekkel és szaktanári véleményekkel várunk titeket, később pedig jövünk a feladatlapokkal is.