#PR

Felsőoktatás Eduline

Államvizsga tétel lett a botrányok miatt a BKV

Túl sokszor szerepel mostanában a közlekedési vállalat a médiában, az ún „fekete címlap“ jelenléte kikezdi a vállalat hírnevét és az utasok bizalmát is – állítják kommunikációs szakemberek. Egyvalamire viszont biztosan jó volt az elmúlt évek vesszőfutása: a BKV önnálló tétel lett egy kommunkiációs főiskolán és ezzel olyan cégek mellé "zárkózott fel" mint például a Coca-Cola vagy a Mc Donald’s.

Felsőoktatás Eduline

Mire volt jó a reklám? - Jelentkezési statisztikák a felsőoktatásban

Öt megkérdezett felsőoktatási intézményből öt alkalmazott valamilyen formában pr- vagy marketingeszközöket az idei felsőoktatási felvételi jelentkezési határidő előtt. Az eredmény vegyes, de az érintettek arról számolnak be, a jó eszközöket választó kampány eredménye a jelentkezői létszámnövekedés.

Közoktatás Eduline

Vizsgák hada Bécsben

Harmadszor jelentkezik a Bécsben tanuló olvasónk, megosztva velünk egy külföldi viszgaidőszak nehézségeit. Saját főiskolájáról Erasmus Program keretében ment Ausztriába.

Magas pontszámokkal a legjobb szakokra kerülnek be, de a beiratkozásig már nem jutnak el Felsőoktatás Székács Linda

Magas pontszámokkal a legjobb szakokra kerülnek be, de a beiratkozásig már nem jutnak el

A magyar felsőoktatás-politika évről évre sikerként könyveli el, hogy nagyjából az elmúlt három évben jelentősen nőtt a magyar egyetemekre jelentkezők és felvettek száma. Arról viszont nincsenek statisztikák, hogy a felvettek közül végül ténylegesen hányan iratkoznak be és kezdik el a tanulmányaikat a magyar intézményekben. A meglévő adatok viszont azt mutatják; gyakran épp a legtehetségesebb diákok azok, akik nem itthon folytatják.