#Dr._Horvai_György

Közoktatás Eduline

Felső vagy hasznos oktatás?

Dr. Horvai György kémikus, szakterülete az analitikai kémia, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Szervetlen és Analitikai Kémia Tanszékének vezetője, egyetemi tanára. A több mint 35 éve pályán lévő, elismert szakembert arról faggattuk, hogy személyes tapasztalatai alapján a mai világban mit és hogyan célszerű oktatni, illetve tanulni.

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni” Közoktatás Székács Linda

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni”

Bóják között szlalomozó, alagutakon átbújó macskák. Így is lehet irodalmat tanulni vagy épp kötelező olvasmányokból számot adni a Terápiás és Segítő Macskákért Alapítvány rendhagyó irodalomóráján. A tanulás így nem csak szórakoztató, de észrevétlen is lehet, és olyan gyerekek is bevonódnak az órákba, akik általában vagy nem szólalnak meg, vagy a zavaró viselkedésükről ismertek.