#Brandcamp

Közoktatás Edupress

Kreatív szabadegyetemet rendeztek Balatonföldváron

Interaktív márkatábort szervezett az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség immáron második alkalommal július 2-4. között Balatonföldváron. A BrandCamp célja, hogy párbeszédet létesítsen a szakma iránt érdeklődő felsőoktatási hallgatók és a szakemberek között. A háromnapos rendezvényen közel kétszáz egyetemista, főiskolás vett részt neves és elismert szakemberek előadásain, workshopjain, melyek többsége a cégek CSR tevékenységéről, márkaépítésről, illetve a vírusmarketing szerteágazó lehetőségeiről szólt.

Közoktatás Edupress

Tudománynépszerűsítés kreatívan - pályázatot hirdet a THE Program

A balatonföldvári Brandcamp márkatábor CSR (Corporate Social Responsibility) szekciójában hirdették meg elsőként a Magyar Innovációs Szövetség THE Programjának pályázatát július 3-án, amelynek célja, hogy fiatalok ötleteljenek a műszaki és természettudományok népszerűsítse érdekében kreatív eszközökkel. A Legyen újra COOL a tudomány című pályázatra filmes, online, rendezvény, sajtó és egyéb kreatív eszközök felhasználásával várják a pályamunkákat szeptember 30-áig.

Pótfelvételi 2025: mutatjuk, mely egyetemeken van a legtöbb állami férőhely Érettségi-felvételi Kurucz Tünde

Pótfelvételi 2025: mutatjuk, mely egyetemeken van a legtöbb állami férőhely

Mínusz 3128 – ennyivel csökkent az állami ösztöndíjas képzések száma a 2025-ös pótfelvételin. Ez összességében mintegy 36 százalékkal kevesebb, mint az előző évben. Ennek ellenére vannak olyan egyetemek, melyek kifejezetten jól jártak, de arra is akad példa, ahol kereken ezer férőhellyel kevesebb állami ösztöndíjas helyet hirdettek meg a pótfelvételin.