#Brandcamp

Közoktatás Edupress

Kreatív szabadegyetemet rendeztek Balatonföldváron

Interaktív márkatábort szervezett az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség immáron második alkalommal július 2-4. között Balatonföldváron. A BrandCamp célja, hogy párbeszédet létesítsen a szakma iránt érdeklődő felsőoktatási hallgatók és a szakemberek között. A háromnapos rendezvényen közel kétszáz egyetemista, főiskolás vett részt neves és elismert szakemberek előadásain, workshopjain, melyek többsége a cégek CSR tevékenységéről, márkaépítésről, illetve a vírusmarketing szerteágazó lehetőségeiről szólt.

Közoktatás Edupress

Tudománynépszerűsítés kreatívan - pályázatot hirdet a THE Program

A balatonföldvári Brandcamp márkatábor CSR (Corporate Social Responsibility) szekciójában hirdették meg elsőként a Magyar Innovációs Szövetség THE Programjának pályázatát július 3-án, amelynek célja, hogy fiatalok ötleteljenek a műszaki és természettudományok népszerűsítse érdekében kreatív eszközökkel. A Legyen újra COOL a tudomány című pályázatra filmes, online, rendezvény, sajtó és egyéb kreatív eszközök felhasználásával várják a pályamunkákat szeptember 30-áig.

Matekérettségi 2025: ezeket fogalmakat, összefüggéseket és tételeket kérhetik középszinten Érettségi-felvételi Kurucz Tünde

Matekérettségi 2025: ezeket fogalmakat, összefüggéseket és tételeket kérhetik középszinten

Hatványozás azonosságai, függvények jellemzése és grafikus manipulációk – csak néhány olyan összefüggés, fogalom és feladat, amit minden diáknak tudnia kell, aki idén májusban matekból érettségizik. Összegyűjtöttük, mi mindent kell(ene) átvenni szűk egy hét alatt azoknak, akik középszinten vizsgáznak matekból.