Listába szedtük melyik egyetemeken tanítanak élő popikonokról
A Harvardtól Ghentig professzorok olyan kurzusokat kínálnak, amelyek élő, aktív énekesek és dalszerzők munkáját vizsgálják — például Taylor Swiftét, Beyoncéét vagy Harry Stylesét.
A Harvardtól Ghentig professzorok olyan kurzusokat kínálnak, amelyek élő, aktív énekesek és dalszerzők munkáját vizsgálják — például Taylor Swiftét, Beyoncéét vagy Harry Stylesét.
Két éve vezették be az órák alatti telefontilalmat Ausztráliában, és az első tapasztalatok szerint a diákok jobban figyelnek, kevesebb a konfliktus, és javultak a társas kapcsolatok. A szakértők szerint azonban a hatások mérésére még nincs elég adat, és nem minden diák ért egyet a szabályozással.
Október végétől a Kids Wallet nevű applikációval blokkolják Görögországban a 16 év alattiak hozzáférését a közösségi médiához. Az EU-ban elsőként bevezetett intézkedés a Facebookot, TikTokot, Instagramot és más platformokat is érinti.
Eddig kivételt jelentett a decemberben életbe lépő szabályozás alól, mostantól azonban úgy néz ki, ezt sem használhatják majd a 16 éven aluliak.
Akár 50 millió ausztrál dolláros (25 millió font) bírságot is kaphatnak azok a platformok, amelyek nem tartják be a törvényt.
Az Instagram, a Facebook, a Tiktok és az X helyi ügyvezetője is arra kéri az ausztrál parlamentet, hogy még ne döntsenek a készülőben lévő törvényjavaslatról.
Nem először nyerte el oktatási intézmény ezt a címet.
A szülői engedély sem lesz kiskapu.
Ha a dolgozó indokolatlanul nem válaszol a főnökének, akkor akár őt is megbírságolhatják. Egyes munkavállalók örülnek az új törvénynek, míg mások szerint ez nem fog változtatni a helyzetükön.
A szigetország általános iskolai nemzeti tantervében már 2022 óta szerepel ez a két téma, de a tanárok megosztóan vélekednek arról, hogy ilyen fiatalon kell-e foglalkozni vele.
A miniszterelnök szerint az online platformok pusztítóak lehetnek a gyerekekre nézve.
A diákok gondolkodás nélkül a Swift koncertet választják a vizsga helyett.
Egyre több iskola vezeti be a szabadszedéses menzát, amelynek köszönhetően a diákok maguk dönthetik el, mit és mennyit szeretnének enni. Ez nemcsak az étkezési élményt javítja, hanem a kidobott étel mennyiségét is jelentősen csökkenti. Sok helyen azt tapasztalják, hogy a rendszer bevezetése után többen fizetnek be az iskolai étkezésre, köztük olyanok is, akik korábban nem éltek ezzel a lehetőséggel.