Egy dobogón áll Magyarország Dániával, ebben az esetben viszont biztos jó ez?
Az Eurostat nyilvánosságra hozta a 2023-as közösségimédia-használatról szóló adatait. Az Európai Unió 273 régiójában végzett felmérésből kiderült, hogy a legtöbb közösségi médiát használó személyek arányában Magyarország a harmadik helyen áll a rangsorban.
Míg 224 régióban a közösségi hálózatokban való részvétel meghaladta az 50 százalékot, addig a legmagasabb arányt Dániában mérték, ahol az emberek 91 százaléka felhasználója valamely közösségi oldalnak.
Dániát a második helyen Ciprus követi. Itt az emberek 83 százaléka használja a közösségi médiát. Magyarország nem sokkal lemaradva, 81 százalékos felhasználói bázisával a harmadik helyre került a rangsorban. A fővárosban az országos átlagnál még magasabb arányt, 86 százalékot számoltak.
Ezzel szemben Franciaországban az embereknek csak 44 százaléka pörgeti a közösségi oldalakat, amivel ők érték el a legalacsonyabb szintet. A második és harmadik legalacsonyabb százalékokat pedig Németország (49%) és Olaszország (53%) érte el.