Kleinheisler a példa, hogy miért tanulj meg egy nyelvet, mielőtt külföldre mész dolgozni Nyelvtanulás
Eduline

Kleinheisler a példa, hogy miért tanulj meg egy nyelvet, mielőtt külföldre mész dolgozni

Német csapata hazaküldte a magyar játékost, mert komoly lemaradással küzd, de nem futballtudásban.

Kleinheisler Lászlóval kapcsolatban mindenki sikerként könyvelte el, mikor a német elsőosztályú Werder Bremenhez igazolt. A magyar válogatott labdarúgó játéktudása, képességei megfelelők arra, hogy azon a színvonalon játszon.

A fenti tényt csapata is elismerte, de mégsem tudták bevetni a magyar játékost a mérkőzéseken, ahogy szerették volna, ugyanis Kleinheisler némettudásban olyan lemaradással küzd, ami hátráltatja a taktikát meghatározó edzői stábbal a kommunikációt, nem beszélve a pályán lévő társairól.

A Werder először a Darmstadtnak adta kölcsönbe, végül onnan a Fradiba érkezik - szintén kölcsönbe. Már korábban hallani lehetett, hogy a Fradihoz azért engedik, mert a német Doll irányítja a csapatot, de úgy tűnik, hogy ez is inkább a nyelvtanuláshoz, mintsem magához a futballhoz kötődik.

Kleinheisler intenzív német tanulás mellett, de itthon kommunikációs nehézségek nélkül legalább játszhat és fejlődhet. Ha a nyelvtudása megfelelő lesz, akkor játszhat a magasabb ligákban a 22 éves középpályás.

via rangado.hu

Ha olvasol, jobban megy a foci is

552 labdarúgó tart éppen a labdarúgó Európa-bajnokságra Franciaországba, vállukon 24 ország reményének és elvárásának terhével. A pályán ilyen nyomás alatt nem csak a fizikai teljesítmény, hanem a szellemi kondíció is perdöntő lehet, amit könnyen lehet olvasással acélozni.

Magas pontszámokkal a legjobb szakokra kerülnek be, de a beiratkozásig már nem jutnak el Felsőoktatás Székács Linda

Magas pontszámokkal a legjobb szakokra kerülnek be, de a beiratkozásig már nem jutnak el

A magyar felsőoktatás-politika évről évre sikerként könyveli el, hogy nagyjából az elmúlt három évben jelentősen nőtt a magyar egyetemekre jelentkezők és felvettek száma. Arról viszont nincsenek statisztikák, hogy a felvettek közül végül ténylegesen hányan iratkoznak be és kezdik el a tanulmányaikat a magyar intézményekben. A meglévő adatok viszont azt mutatják; gyakran épp a legtehetségesebb diákok azok, akik nem itthon folytatják.