Így jelentkezhettek a márciusban induló ingyenes nyelvtanfolyamokra Nyelvtanulás
Eduline

Így jelentkezhettek a márciusban induló ingyenes nyelvtanfolyamokra

Hogyan jelentkezhettek a diplomamentő program új, márciusban induló tanfolyamaira? Újabb olvasói kérdésre válaszolunk.

A nyelvvizsga hiányában nem kaptam meg a diplomámat, így részt vehetnék a diplomamentő programban, de előző körben nem jelentkeztem. Úgy hallottam, most megint lehet. Mit kell tennem ahhoz, hogy járhassak az ingyenes nyelvórákra?

Valóban újra megnyitották a jelentkezést, március 2-ától pedig folyamatosan írják ki a tanfolyamokat, amelyek közül válogathattok. Az eddigiekkel ellentétben 120 és 180 órás képzéseket már nem indítanak, mivel a tapasztalatok szerint a résztvevőknek ennyi nem elég a sikeres nyelvvizsgához. Ehelyett 240-360 órás tanfolyamokra jelentkezhettek, heti 6-20 órás intenzitással.

Az aktuális nyelvtanfolyamokat az Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. (OFA) oldalán nézhetitek meg, a regisztráció és a szükséges dokumentumok feltöltése után a Képzéskereső menüpontban. A jelentkezést követően szintfelmérőt kell írnotok, csak ezután kezdhetitek el a programot. A programban való ingyenes részvétel feltétele, hogy 2016. december 31-ig a saját költségeteken sikeres középfokú (B2-es) komplex nyelvvizsgát tegyetek, amennyiben ez nem sikerül, vissza kell fizetnetek a képzési díj felét.

A pályázati felhívást itt olvashatjátok, a diplomamentő programról szóló legfrissebb cikkeinket itt találjátok.

Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt" Közoktatás Kurucz Tünde

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt"

Az SNI-s, BTMN-es diákok száma nő, sok gyerek nem iskolaéretten kezdi az elsőt, a gyermekotthonból érkezőket pedig szinte lehetetlen feladat a többiekkel együtt tanítani - mondja Judit (Nevét a kérésére megváltoztattuk – A Szerk.), aki 1994 óta dolgozik egy vidéki általános iskolában tanítóként, most már nyugdíjasként. Szerinte bár a mai gyerekek okosabbak, tájékozottabbak, de az önállósodásukat a felgyorsult élet és az okoseszközök háttérbe szorítják.