Véget érhetnek az időrabló magánórák, van jobb megoldás Közoktatás
Eduline

Véget érhetnek az időrabló magánórák, van jobb megoldás

Sok tanár vállal be különórákat a diákjaival, hogy kiegészítse keresetét. De van már jobb megoldás a diák és a tanár számára is, hogy a legkényelmesebb helyen és időben történjen az oktatás.

A legtöbb tanár gyakran küzd időhiánnyal, mert egyik óráról rohan a másikra, vagy két magántanítvány között még egy perc szabadideje sincsen. Amennyiben egy tanár úgy érzi, hogy a megszokott oktatási módszerek keretein belül nincs lehetősége minden nála érdeklődő diákkal foglalkozni, vagy esetleg az óráit a szerényebb anyagi helyzetű diákok nem tudják megfizetni, akkor a Webuni online tudásmegosztó platformon már magyar nyelven is van lehetősége tudásának további megosztására. A platform lehetőséget biztosít, hogy ezen tanárok hivatásukat szolgálva, egy korlátlan befogadóképességű osztályteremben tudják szakértelmüket extra jövedelemre váltani.

Ez azonban a már bevett oktatási módszerektől némileg eltér, ezért a Webuni minden olyan értékes tudással rendelkező tanár és szakértő számára hirdetett inkubációs programot, akik nem szeretnének erről a lehetőségről lemaradni, de egyedül nem biztos, hogy belevágnának.

A Webuni új programja, a Webuni Akadémia, egy olyan workshop sorozat, amelynek célja, hogy az utolsó alkalomra a résztvevők már elkészült online tananyaggal és a sikeres értékesítéshez szükséges stratégiákkal rendelkezzenek, hogy mindezek birtokában indíthassák el online oktatási karrierjüket.

A HVG-vel együttműködésben a Webuni Akadémia első bevezető Taníts Te is online! című ingyenes előadására október 10-én a Kaptárban kerül sor. Az érdeklődők az előadásra szóló regisztrációt itt adhatják le. További bevezető előadásokra kerül sor október 12-én és 19-én.

Pótfelvételi 2025: mutatjuk, mely egyetemeken van a legtöbb állami férőhely Érettségi-felvételi Kurucz Tünde

Pótfelvételi 2025: mutatjuk, mely egyetemeken van a legtöbb állami férőhely

Mínusz 3128 – ennyivel csökkent az állami ösztöndíjas képzések száma a 2025-ös pótfelvételin. Ez összességében mintegy 36 százalékkal kevesebb, mint az előző évben. Ennek ellenére vannak olyan egyetemek, melyek kifejezetten jól jártak, de arra is akad példa, ahol kereken ezer férőhellyel kevesebb állami ösztöndíjas helyet hirdettek meg a pótfelvételin.