Ennyire szomorú reklámot rég nem láttunk - a nap videója Közoktatás
Eduline

Ennyire szomorú reklámot rég nem láttunk - a nap videója

Hatásos reklám arról, hogyan vesszük el a lányok kedvét a tudományos és a műszaki pályától. Ez a nap videója.

"Nehogy koszos legyen a ruhád!", "ne piszkold össze magad", "vigyázz, inkább hagyd, hogy a bátyád csinálja" - ehhez hasonló figyelmeztetésekkel veszik el a lányok kedvét a tudományos és mérnöki pályázól az amerikai telekommunikációs cég, a Verizon reklámja szerint.

Valami történik az általános iskola és az egyetem között: a hatásos videó szerint a negyedikes lányok 66 százalékát érdekli a tudomány és a matematika, ezzel szemben az egyetemek műszaki szakos hallgatóinak mindössze 18 százaléka nő.

Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!

Akár 200 ezer forint is elmehet egy négynapos fesztiválon Campus life Rodler Lili

Akár 200 ezer forint is elmehet egy négynapos fesztiválon

Átlagosan 70-80 ezer forintot költenek a diákok egy nyári fesztiválon, de szállással együtt a költségek akár a 200 ezer forintot is elérhetik. Nem reprezentatív felmérésünkben több mint harmincan meséltek arról, hova készül idén bulizni, mennyit szán rá, mi alapján választja ki a kedvenc nyári fesztiválját.