Tíz iskolai dolog, amit tíz év múlva egy diák sem ért majd Közoktatás
Eduline

Tíz iskolai dolog, amit tíz év múlva egy diák sem ért majd

Írásvetítő, floppy, pecsétekkel teli könyvtári könyvek - a Buzzfeed olyan iskolai dolgokat gyűjtött össze, amelyek a kilencvenes-kétezres években végzettek számára ismerősek, a mostani diákok azonban egyre kevesebbszer használják.

Írásvetítőt használni
matek-, magyar- vagy bioszórán.

Kézzel írt leveleket dobálni az osztálytársaknak,
amikor a tanár a tábla felé fordul.

Táblára írni. Igazi, zöld vagy fekete táblára, krétával. Aztán vizes szivaccsal letörölni az egészet.

Barna csomagolópapírral borítani
a tankönyveket és a füzeteket.

Aztán egy átlátszó borítást is
ráragasztani - biztos, ami biztos.

Olyan könyvtári könyvet kapni, amelynek az elejében legalább tíz-tizenöt dátumos pecsét van - a korábbi kölcsönzési dátumok.

Floppyra menteni a házidolgozatot (vagy ami még rosszabb: kézzel írni a házidolgozatot)

Neptun helyett papíron jelentkezni egy-egy szemináriumra. Aztán a biztonság kedvéért celluxszal leragasztani a nevünket, hogy még véletlenül se satírozza le senki.

Közös e-mailcímeket létrehozni,
ahova minden csoport- vagy osztálytárs elküldheti a kidolgozott tételt.

Perceken át szórakozni azzal, hogy a lyukacsos nyomtatópapírról leszakítjuk a szélét.

Igazi,
nyomtatott bizonyítványt vagy indexet hazavinni.

Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!

Hamarosan kezdődik a magyarérettségi: kövessétek az eseményeket az Eduline-on Érettségi-felvételi Székács Linda

Hamarosan kezdődik a magyarérettségi: kövessétek az eseményeket az Eduline-on

Elkezdődött a 2025-ös tavasz érettségi időszak, idén több mint 142 ezren vizsgáznak valamilyen tantárgyból. Az első kötelező tantárgyból, vagyis magyarból hétfőn középszinten 77 972 fő, emelt szinten pedig 2278 tanuló ad számot tudásáról. Folyamatosan frissülő tudósításunkban minden fontos infót megtaláltok, a vizsga után pedig jövünk a nem hivatalos megoldásokkal! A magyarérettségi nap szakmai támogatását köszönjük a Budapesti Metropolitan Egyetemnek.