Saját képregénykészítő és önismeretet fejlesztő tanári módszereket is díjazott a Tempus Közalapítvány.
Még a Nemzeti Köznevelési Portált is jóval megelőzte a Tempus Közalapítvány által 2012-ben életre hívott Digitális Módszertár, melynek funkciója, hogy támogassa a pedagógusok szakmai fejlődését, valamint hogy a tanárokat jó példák bemutatására, az egymástól való tanulásra és tudásmegosztásra ösztönözze.
A jelenleg fellelhető 240 módszertani anyagból 2016 legjobb újító megoldásait díjazták, melynél a szempontok között található, hogy alkalmazzák az online megoldásokat, valamint IKT-eszközöket, így nem csak a diákok, de a módszert átvevő tanárok is fejlődhetnek.
Az idei díjazottak:
Módszertani ötlet címe |
Pedagógus |
Intézmény |
Virtuális kooperatív csoportmunka - 8. osztályban, tanév végén | Csókási Tibor | Bagodi Fekete István Általános Iskola |
Digitális irodák | Tusorné Fekete Éva | Gyömrői Weöres Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola |
Nép(Dia)Dal Projekt | Éder Márta | Szász Márton Általános Iskola, Tapolca |
Kalandozások Ruminivel | Balássy Dávid | Nagykovácsi Általános Iskola |
Egri csillagok- Z generációra hangszerelve | Antaliné Miss Lilla | Vasvári Pál Általános Iskola, Dunaújváros |
Ki vagyok a végén? | Dénesné Szak Andrea | Hunyadi János Általános Iskola, AMI, Kaposmérő |