Újragondolt Egri csillagok és virtuális csoportmunka nyerte a Digitális Pedagógus Díjat Közoktatás
Eduline

Újragondolt Egri csillagok és virtuális csoportmunka nyerte a Digitális Pedagógus Díjat

Saját képregénykészítő és önismeretet fejlesztő tanári módszereket is díjazott a Tempus Közalapítvány.

Még a Nemzeti Köznevelési Portált is jóval megelőzte a Tempus Közalapítvány által 2012-ben életre hívott Digitális Módszertár, melynek funkciója, hogy támogassa a pedagógusok szakmai fejlődését, valamint hogy a tanárokat jó példák bemutatására, az egymástól való tanulásra és tudásmegosztásra ösztönözze.

A jelenleg fellelhető 240 módszertani anyagból 2016 legjobb újító megoldásait díjazták, melynél a szempontok között található, hogy alkalmazzák az online megoldásokat, valamint IKT-eszközöket, így nem csak a diákok, de a módszert átvevő tanárok is fejlődhetnek.

Az idei díjazottak:

Módszertani ötlet címe

Pedagógus

Intézmény

Virtuális kooperatív csoportmunka - 8. osztályban, tanév végén Csókási Tibor Bagodi Fekete István Általános Iskola
Digitális irodák Tusorné Fekete Éva Gyömrői Weöres Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Nép(Dia)Dal Projekt Éder Márta Szász Márton Általános Iskola, Tapolca
Kalandozások Ruminivel Balássy Dávid Nagykovácsi Általános Iskola
Egri csillagok- Z generációra hangszerelve Antaliné Miss Lilla Vasvári Pál Általános Iskola, Dunaújváros
Ki vagyok a végén? Dénesné Szak Andrea Hunyadi János Általános Iskola, AMI, Kaposmérő