Úgy tűnik, a magyar gyerekek imádják a virtuális valóságot tanórákon Közoktatás
Eduline

Úgy tűnik, a magyar gyerekek imádják a virtuális valóságot tanórákon

A Hipersuli program keretében próbálták ki a diákok a virtuális valóság órákon történő alkalmazását, és elég jó véleménnyel voltak róla.

A Telenor programjában (amiről bővebben itt olvashattok) a törökbálinti Bálint Major Általános Iskola és Középiskola hipersulis diákjai próbálhatták ki a virtuális valóság szemüvegeket.

A tanáruk főleg földrajzi, történelmi és biológiai témák esetén alkalmazta a diákokkal a VR-t. Lemerültek a tenger mélyére, illetve ókori római helyszíneket látogattak meg virtuálisan.

A diákok több mint 70 százaléka az iskolában próbálta ki először, mit tud egy VR szemüveg, de így is 97,5 százalékuk mondta azt, szívesen használná a tanórákon a továbbiakban is a technológiát.

A gyerekek nagyjából fele bele tudta élni magát a virtuális világba, de tudta, hogy közben egy osztályteremben ül, másik felük azonban arról számolt be, elvesztette kapcsolatát a valósággal. Ennek ellenére az utóbbi csoport is pozitív élményként számolt be a kísérleti órákról - összegezte az eredményeket a Telenor.

A diákok beszámolói szerint 17,5 százalék félt a kísérlet közben, 10 százalékuk pedig szédült.

Itt vannak a megoldókulcsok, ilyen volt a központi felvételi a diákok szerint Közoktatás Székács Linda

Itt vannak a megoldókulcsok, ilyen volt a központi felvételi a diákok szerint

Január 18-án délelőtt 10 órától több mint 68 ezer diák írja a központi felvételi vizsgát matekból és magyarból az ország 555 helyszínén. Kövessétek velünk az eseményeket az Eduline-on, ahol a vizsga után diákvéleményekkel és szaktanári véleményekkel várunk titeket, később pedig jövünk a feladatlapokkal is.