Több száz twitterező dőlt be egy névazonosságnak: tanárnő vagy bank?
Panaszlevelek százai árasztották el a 22 éves Natalie Westerman Twitter-fiókját.
Egy informatikai hiba miatt a NatWest Bank ügyfelei napokon keresztül nem tudták használni a hitelkártyájukat, és a fizetésük sem érkezett meg a számlájukra. A dühös ügyfelek a lehető legtöbb csatornán próbálták elérni a bank képviselőit, hogy panaszt tegyenek, így találtak rá Natalie Westerman Twitter-oldalára is. Több mint kétszázan írták meg a problémájukat a tanárnőnek - tévedésből.
A pedagógusnak a történtek ellenére esze ágában sincs megváltoztatni a felhasználónevét. „Gyerekkorom óta így ismer mindenki. Öt éve csatlakoztam a Twitterhez, akkor a NatWest nevű bankot még csak Amerikában ismerték, Nagy-Britanniában nem” – magyarázta a 22 éves pedagógus. Botrányt robbantott ki egy tanár Twitter-bejegyzése – az esetről itt olvashatsz bővebben.