2012. július. 19. 22:02 Eduline Utolsó frissítés: 2012. július. 19. 22:01 Közoktatás

Több száz twitterező dőlt be egy névazonosságnak: tanárnő vagy bank?

Panaszlevelek százai árasztották el a 22 éves Natalie Westerman Twitter-fiókját.

Panaszlevelek százai árasztották el a 22 éves Natalie Westerman Twitter-fiókját. A newcastle-i pedagógus a nevéből alkotott NatWest néven jelentkezett be a közösségi oldalra, az azonban elkerülte a figyelmét, hogy ugyanezen a néven egy bank is működik az országban – írja a Daily Mail.

Egy informatikai hiba miatt a NatWest Bank ügyfelei napokon keresztül nem tudták használni a hitelkártyájukat, és a fizetésük sem érkezett meg a számlájukra. A dühös ügyfelek a lehető legtöbb csatornán próbálták elérni a bank képviselőit, hogy panaszt tegyenek, így találtak rá Natalie Westerman Twitter-oldalára is. Több mint kétszázan írták meg a problémájukat a tanárnőnek - tévedésből.

A pedagógusnak a történtek ellenére esze ágában sincs megváltoztatni a felhasználónevét. „Gyerekkorom óta így ismer mindenki. Öt éve csatlakoztam a Twitterhez, akkor a NatWest nevű bankot még csak Amerikában ismerték, Nagy-Britanniában nem” – magyarázta a 22 éves pedagógus. Botrányt robbantott ki egy tanár Twitter-bejegyzése – az esetről itt olvashatsz bővebben.