Tíz dolog, ami a tanároknak egészen mást jelent Közoktatás
Eduline

Tíz dolog, ami a tanároknak egészen mást jelent

A projektek, az ebédszünet, a nyolcas iskolakezdés mind-mind új értelmet nyer, ha tanárként dolgoztok.

A Buzzfeed összeszedte, melyik az a tizenkilenc szó, ami teljesen mást jelent, ha az ember tanár. Kiválogattuk a tíz legjobbat.

A kreatív iskolai projektek nem arra valók, hogy megnézzék, milyen tablót állítanak össze a diákok az ókori görögökról, hanem hogy kiderüljön, mennyire elkötelezettek a szülők - vagdosnak és ragasztanak-e a diákok helyett.

A közösségi portál az a hely, ahol nagyon, nagyon óvatosnak kell lenniük, nehogy a diákok kilessék magánéletük minden részletét.

Az ebéd az a húsz-harminc perc, ami alatt átrohannak az ebédlőbe, kivárják a hosszú sort, és megpróbálják lerázni a TZ-ről faggatózó diákokat. Ráadásul mindezt a menzakajáért. Megdöbbentő fotók: ilyen ételt készítenek az iskolákban és a börtönökben.

A kávé nem egyszerűen egy ízletes reggeli ital - enélkül egész egyszerűen nem bírnák ki a napot.

A szülő sem azt jelenti, mint a legtöbb embernek. A legnagyobb zsákbamacska: lehetnek megmentők, akik besegítenek még a táborok szervezésében is, vagy a tanárok rémálmai.

A május és a június a legtöbb átlagembernek két ugyanolyan hónap, mint a többi. A diákoknak viszont kész őrültek háza, így természetesen a tanároknak is. Tíz dolog, amit minden tanár eltitkol.

A házi feladat nem csak a diákok számára létezik: a dolgozatok összeállítása, javítása és az óratervek elkészítése miatt a tanárok sosem nőnek ki ebből.

A munkatárs szó is sokkal többet jelent a tanárok szótárában. Lényegében ők az egyetlenek, akik igazán megértik őket.

A vasárnap a legtöbb ember számára még egy utolsó pihenőnap a következő hét előtt, a tanároknak viszont már maga a következő hét. Zseniális tanári trükk: így lehet megértetni a diákokkal, milyen a világ.

A gyerekek nem egyszerűen hat- vagy tizennyolc éves személyek, hanem azok, akik egyszerre a legnagyobb stressz- és örömforrások is, minden egyes nap.

Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni” Közoktatás Székács Linda

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni”

Bóják között szlalomozó, alagutakon átbújó macskák. Így is lehet irodalmat tanulni vagy épp kötelező olvasmányokból számot adni a Terápiás és Segítő Macskákért Alapítvány rendhagyó irodalomóráján. A tanulás így nem csak szórakoztató, de észrevétlen is lehet, és olyan gyerekek is bevonódnak az órákba, akik általában vagy nem szólalnak meg, vagy a zavaró viselkedésükről ismertek.