A 2007-es 52 ezerhez képest 2013-ra 78 ezerre emelkedett a beilleszkedési, tanulási vagy magatartási gondokkal küzdő diákok száma, a hátrányos helyzetűeké viszont csökkent - írja a hvg.hu a Magyar Nemzetre hivatkozva.

A tanulási, beilleszkedési, magatartási gondokkal küzdő diákok száma nőtt, a hátrányos helyzetűeké viszont csökkent
Nőtt beilleszkedési, tanulási vagy magatartási nehézségekkel küzdő gyerekek és tanulók aránya az elmúlt években az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) adatai szerint - írja a hvg.hu a Magyar Nemzet szombati száma alapján.
A cikk szerint csaknem százezerrel, 479 ezerről 380 ezerre esett vissza országosan a hátrányos helyzetű gyermekek száma 2010 és 2013 között. A problémás diákok száma ugyanakkor a 2007-es 52 ezerről 2013-ban 78 ezerre nőtt.
A lógások és az évfolyamismétlések aránya a borsodi és a nógrádi diákok körében a legmagasabb.
Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről! |