"Mélyen sértő és lekezelő" - reagált az Echo TV-s műsorra a diákparlament Közoktatás
Eduline

"Mélyen sértő és lekezelő" - reagált az Echo TV-s műsorra a diákparlament

"Mélyen sértő és lekezelő" volt a Független Diákparlament szerint az Echo TV műsorvezetője, aki a diákszervezet szóvivőjével, Kalló Dániellel készített interjút, oktatáspolitikai témák helyett azonban felhívásuk egyik mondatának elemzésére szólította fel a diákot újra és újra.

Ahogyan arról már korábban beszámoltunk, a Független Diákparlament szóvivője, Kalló Dániel mellett kiállt magyartanára egy Echo TV-s műsorvezető viselkedése miatt. Most a Független Diákparlament is állást foglal közleményben, melyet a Facebookon tettek közzé.

A közleményben azt írják: „megdöbbenéssel tapasztaltuk Velkovics Vilmos műsorvezető az Echo Tv Napi aktuális című 2018. január 17-én adásba kerülő műsorában tanúsított, a diákokra nézve – kiemelve – mélyen sértő és lekezelő magatartását”. Mindebből arra következtettek, hogy annak ellenére, hogy a diákok az oktatás legfontosabb résztvevői, véleményüket ebben az esetben Velkovics Vilmos egyértelműen jelezve nem tekinti mérvadónak, egyenrangú vitapartnernek sem fogadja el őket.

A diákparlament hangsúlyozta, hogy az oktatás mellett továbbra is ki fognak állni minden alkalommal, következő megmozdulásuk február 23-án lesz, "amennyiben a helyzet úgy kívánja”.

Orbán Viktor nem fog tárgyalni a diákokkal: újabb tüntetés lesz Budapesten?

Orbán Viktor várhatóan nem áll ki nyilvános vitára a Független Diákparlamenttel, erről Lázár János, a Miniszterelnökség vezetője beszélt szokásos csütörtöki sajtótájékoztatóján. A két héttel ezelőtti diáktüntetés szervezői azt közölték, ők személyesen a miniszterelnöktől várnak választ. Ahogy arról korábban beszámoltunk, a Független Diákparlament nyilvános vitára hívta Orbán Viktort, akinek február 7-ig kell választ adnia.

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni” Közoktatás Székács Linda

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni”

Bóják között szlalomozó, alagutakon átbújó macskák. Így is lehet irodalmat tanulni vagy épp kötelező olvasmányokból számot adni a Terápiás és Segítő Macskákért Alapítvány rendhagyó irodalomóráján. A tanulás így nem csak szórakoztató, de észrevétlen is lehet, és olyan gyerekek is bevonódnak az órákba, akik általában vagy nem szólalnak meg, vagy a zavaró viselkedésükről ismertek.