Koszos vízről posztolt a diák, megbüntette az iskola Közoktatás
Eduline

Koszos vízről posztolt a diák, megbüntette az iskola

Egy michigani középiskolában komoly gondok vannak a csapvízzel, de a megoldás helyett a panaszost vették elő.

Hazel Juco közösségi oldalain a nyilvánossághoz fordult azt követően, hogy lefotózta a sárga, ihatatlan vizet, ami a John Glenn High School csapjaiból folyik.

A női mosdóban látottak alapján abban bízott, hogy mások lépnek az ügyben és megjavítják a valahol egyértelműen hibás vezetéket - ám csalódnia kellett. Három napra felfüggesztették a tanulmányoktól, Hazel elmondása szerint azzal az indokkal, hogy elfogadhatatlan, hogy rögzítésre alkalmas eszközt használt a női mosdóban. A lány érthetően frusztrált volt ezért, hiszen elmondása szerint a lányok magukról is ott készítenek szelfiket, azért mégsem jár büntetés.

Az iskola működtetésért felelős Dr. Michele Harmala intézkedett a hibás vezeték megjavításáért. Kiemelte, hogy a lánnyal szemben alkalmazott szabállyal azért élnek, hogy meggátolják olyan képek elkészülését, amin valaki elfogadhatatlan helyzetben szerepel.

Emellett Hamala gondoskodott arról, hogy az eltiltást vonják vissza és töröljék Hazel aktájából.

Büntetés helyett meditáción vettek részt a diákok, fantasztikus eredménnyel

Biztosan többen emlékeztek az iskolai büntető célú, igazságtalan, többnyire értelmetlen feladatokra. Az amerikai Robert W. Coleman Általános Iskolában más lehetőségük van a rendetlenül viselkedő gyerekeknek. Természetesen a testi fenyítésnek már régen vége, de a mai napig akadnak súlyos büntetések egyes iskolákban, emlékezzünk csak a wc-pucolásos esetre a közelmúltból.

Az Egyesült Királyságban vagy az USA-ban jobb egyetemre járni? Felsőoktatás Vendégszerző

Az Egyesült Királyságban vagy az USA-ban jobb egyetemre járni?

Sokan álmodoznak arról, hogy külföldön tanuljanak, de amikor választani kell a brit és az amerikai egyetemek között, könnyű elveszni. Mindkét rendszer világszínvonalú, mégis másképp működik: eltér a tanórák felépítése, a felvételi folyamata, a közösségi élet és a mindennapok ritmusa. Ritli Zsanett írása, aki a University of St. Andrews alumnájaként és jelenlegi Fulbright-ösztöndíjas NYU hallgatóként mindkét felsőoktatási rendszerben első kézből szerzett tapasztalatot.