Három tanévnyitó konferencia is lesz, de már nem lehet regisztrálni Közoktatás
eduline/mti

Három tanévnyitó konferencia is lesz, de már nem lehet regisztrálni

Idén három egymást követő napon, az ország három helyszínén, de ugyanazzal a programmal rendeznek szakmai tanévnyitó konferenciákat.

Az Emberi Erőforrások Minisztériumának köznevelési államtitkársága és háttérintézményei által tartott rendezvényeken háromezer pedagógus értesülhet személyesen a legújabb köznevelési irányokról. Kedden a fővárosban, szerdán Miskolcon, csütörtökön pedig Pécsen tartanak ilyen konferenciát. Az Oktatási Hivatal tájékoztatója szerint a rendezvényekre regisztrálni kell, a regisztráció azonban már lezárult.

A programról közzétett tájékoztató szerint a rendezvények célja a tanévkezdést megelőzően átfogó képet adni a pedagógusoknak a köznevelési rendszer legújabb elemeiről.

A délelőtti plenáris előadáson beszédet mond Balog Zoltán emberierőforrás-miniszter, felszólal Czunyiné Bertalan Judit, az EMMI köznevelésért felelős államtitkára, Pölöskei Gáborné helyettes államtitkár, Sipos Imre helyettes államtitkár, Horváth Péter, a Nemzeti Pedagógus Kar elnöke, Pósfai Péter, az Oktatási Hivatal elnöke és Kaposi József, az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet főigazgatója. 

A délutáni szekció-előadások keretében szó esik a tanfelügyeletről, a minősítési rendszerről, az e-portfólióról, a pedagógus-életpályamodellről, az újgenerációs tankönyvekről, a szaktanácsadásról, a pedagógusképzésről, az óvodai nevelésről és a Nemzeti Pedagógus Kar tagozati struktúrájáról.

Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni” Közoktatás Székács Linda

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni”

Bóják között szlalomozó, alagutakon átbújó macskák. Így is lehet irodalmat tanulni vagy épp kötelező olvasmányokból számot adni a Terápiás és Segítő Macskákért Alapítvány rendhagyó irodalomóráján. A tanulás így nem csak szórakoztató, de észrevétlen is lehet, és olyan gyerekek is bevonódnak az órákba, akik általában vagy nem szólalnak meg, vagy a zavaró viselkedésükről ismertek.