Folytatódik az iskolaköpeny-vita: mit takar el a kék, műszálas anyag? Közoktatás
Eduline

Folytatódik az iskolaköpeny-vita: mit takar el a kék, műszálas anyag?

"Emlékszem, volt olyan tanárom középiskolában, aki Hoffmann Rózsához hasonlóan szintén visszahozta volna a kötelező...

Iskaköpeny. Legyen, ne legyen?

"Emlékszem, volt olyan tanárom középiskolában, aki Hoffmann Rózsához hasonlóan szintén visszahozta volna a kötelező iskolaköpeny-viselést, és még az is felsejlik előttem, milyen vehemensen bizonygatta - egyébként az egyik tanóra kellős közepén -, hogy márpedig a szociális különbségek elfedése nélkül minden szegényebb gyerek lelke szanaszét sérül" - írja a Publius blog.

"Aligha tűnik rejtélynek számomra, hogy az iskolaköpenynek semmi értelme. Akik azzal érvelnek, hogy a társadalmi különbségek elfedése nélkül a gazdag gyerek csak gazdaggal, szegény pedig szegénnyel barátkozna, azok vagy nem gondolták végig ezt az egészet, vagy egyszerűen teljesen hülyének nézik a gyerekeket". A poszt folytatását a Publius blogon olvashatjátok el. Mi a véleményed? Írd le kommentben!

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt" Közoktatás Kurucz Tünde

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt"

Az SNI-s, BTMN-es diákok száma nő, sok gyerek nem iskolaéretten kezdi az elsőt, a gyermekotthonból érkezőket pedig szinte lehetetlen feladat a többiekkel együtt tanítani - mondja Judit (Nevét a kérésére megváltoztattuk – A Szerk.), aki 1994 óta dolgozik egy vidéki általános iskolában tanítóként, most már nyugdíjasként. Szerinte bár a mai gyerekek okosabbak, tájékozottabbak, de az önállósodásukat a felgyorsult élet és az okoseszközök háttérbe szorítják.