Nem a tanárokkal, hanem a kockás divattal foglalkozott a TV2 Közoktatás
Eduline

Nem a tanárokkal, hanem a kockás divattal foglalkozott a TV2

A kereskedelmi csatorna egy rögtönzött divatbemutatóval megspékelve a "lumberszexualitás" jellemzőiről és divatosságáról beszélt, a háttérben kockás inges tanárok és diákok fotóit mutatták.

Demcsák Zsuzsa is kockásban vezette a reggeli műsort.

Sajátos kereskedelmi stílusban nyúlt pénteken a tanárok és diákok kockás inges tiltakozásához a TV2 reggeli műsora, a Mokka - szúrta ki a 444. A téma a favágók (angolul lumberjack) nyomán a lumberszexualitásról szólt, pontosabban a kockás ing divatjáról. A kockás egyébként valóban divat volt a télen, Ralph Lauren téli kollekciója is a kockás mintáról szólt.

A reggeli műsor esetében azonban egy-két félmondatot leszámíta egy szó sem esett a pénteken kibontakozó, több ezer diák és tanár közös megmozdulásáról. Rosszindulatú műsorszerkesztés nem feltételezhető a látottak alapján, sokkal inkább egy furcsán elsült poénról lehet szó, de ez aligha segíthette a közoktatásban tapasztalható problémák mélyebb megértését a néző számára.

További cikkeink a témában
Több diákolimpikon is tiltakozott, hogy a miniszter propagandára használja őket
Cambridge is kockába öltözött
Elárasztották a netet a kockás inges diákok, a Teleki előtt pedig már gyűlnek a virágok

A műsort vezető Demcsák Zsuzsa egyébként kockás ingben jelent meg. A pénteki nap során több hasonló gesztust tettek a sajtó és média munkatársai is, a Népszava címlapja is a kockás mintáról szólt.

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt" Közoktatás Kurucz Tünde

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt"

Az SNI-s, BTMN-es diákok száma nő, sok gyerek nem iskolaéretten kezdi az elsőt, a gyermekotthonból érkezőket pedig szinte lehetetlen feladat a többiekkel együtt tanítani - mondja Judit (Nevét a kérésére megváltoztattuk – A Szerk.), aki 1994 óta dolgozik egy vidéki általános iskolában tanítóként, most már nyugdíjasként. Szerinte bár a mai gyerekek okosabbak, tájékozottabbak, de az önállósodásukat a felgyorsult élet és az okoseszközök háttérbe szorítják.