Megindokolta a KRÉTA ügyfélszolgálata.
"Tájékoztatjuk Önöket, hogy a KRÉTA Szülőknek IOS alkalmazás legújabb verziójának közzétételét az Apple jóváhagyási folyamata – számunkra is tisztázatlan okokból – több mint 10 napja késlelteti" - írja a szülőknek írt levelében a KRÉTA ügyfélszolgálata.
Mint ahogyan arról az Eduline-on beszámoltunk, legalább a tavaszi szünet kezdete óta elérhetetlen a diákok elektronikus naplójának, az e-Krétának a szülői felülete egyes mobilkészülékeken. A problémát lapunk számára szülők száza jelezte; tapasztalataik szerint az IOS rendszerrel működő Apple mobiltelefonokon belépés után egy hibaüzenet jelenik meg, ezért nem férnek hozzá a gyerekeik jegyeihez, órarendjéhez, hiányzásaikhoz.
Nektek működik a KRÉTA? Írjátok meg kommentben❗️ Az elmúlt napokban több olyan szülői jelzést is kaptunk, hogy az...
Posted by eduline.hu on Saturday, April 26, 2025
Cikkünk megjelenése után a KRÉTA levélben tudatta a szülőkkel a hiba okát.
Egyfajta megoldásként azt írják;
A KRÉTA Tanulóknak iPhone alkalmazás valamint az Androidos szülői és tanulói alkalmazások – az esetlegesen szükséges frissítések letöltése után - továbbra is zavartalanul használhatók. Az iOS KRÉTA Szülőknek alkalmazás frissítésének megjelenéséig javasoljuk a web-es felület használatát az iPhone eszközzel rendelkező felhasználóinknak.