Meghosszabbította a szokásos ügyfélszolgálati idejét a Felvi - így kérhettek segítséget Közoktatás
Eduline

Meghosszabbította a szokásos ügyfélszolgálati idejét a Felvi - így kérhettek segítséget

Február 15-én jár le az idei egyetemi felvételi jelentkezési és hitelesítési határideje, de kiktől kaphattok segítséget, ha technikai problémátok van az e-felvételi rendszerével?

Meghosszabbította a szokásos ügyfélszolgálati nyitvatartási időt a Felvi a jelentkezési időszak utolsó napján. Február 15-én 20 óráig várják a személyesen érkezőket, telefonon 22 óráig lehet keresni munkatársaikat, az e-maileket éjfélig, a jelentkezési határidő lezárulásáig fogadják - írja az oldal.

A felvételi eljárással kapcsolatos általános kérdésekben a 1818-as telefonszámon (6-os gomb -  felsőoktatási felvételivel kapcsolatos kérdések) a kormányzati ügyfélvonal 0-24 órában ad tájékoztatást.

Konkrét jelentkezés érintő kérdésekben: (06 1) 477-31-31.

Az e-mailben érkező kérdéseket az [email protected] címre várják. A külföldi végzettséggel rendelkezőknek pedig [email protected] címre kell írnia.

Személyesen az ügyfélszolgálaton kérdezhettek (Budapest, XII. Maros utca 19-21.)

 

Kiderült, hány elsősnek kellett idén évet ismételnie Közoktatás Kurucz Tünde

Kiderült, hány elsősnek kellett idén évet ismételnie

Még mindig toronymagasan elsőben a legnagyobb az évismétlők aránya – derült ki az Oktatási Hivatal szerkesztőségünk részére megküldött adataiból, ugyanis az elmúlt tanév végén százból továbbra is mintegy öt olyan gyerek volt, akiknek idén újra kell járniuk az első osztályt. Rajtuk kívül ötödikben és hetedikben is magas volt a bukási arány.