Meghosszabbította a szokásos ügyfélszolgálati idejét a Felvi - így kérhettek segítséget Közoktatás
Eduline

Meghosszabbította a szokásos ügyfélszolgálati idejét a Felvi - így kérhettek segítséget

Február 15-én jár le az idei egyetemi felvételi jelentkezési és hitelesítési határideje, de kiktől kaphattok segítséget, ha technikai problémátok van az e-felvételi rendszerével?

Meghosszabbította a szokásos ügyfélszolgálati nyitvatartási időt a Felvi a jelentkezési időszak utolsó napján. Február 15-én 20 óráig várják a személyesen érkezőket, telefonon 22 óráig lehet keresni munkatársaikat, az e-maileket éjfélig, a jelentkezési határidő lezárulásáig fogadják - írja az oldal.

A felvételi eljárással kapcsolatos általános kérdésekben a 1818-as telefonszámon (6-os gomb -  felsőoktatási felvételivel kapcsolatos kérdések) a kormányzati ügyfélvonal 0-24 órában ad tájékoztatást.

Konkrét jelentkezés érintő kérdésekben: (06 1) 477-31-31.

Az e-mailben érkező kérdéseket az [email protected] címre várják. A külföldi végzettséggel rendelkezőknek pedig [email protected] címre kell írnia.

Személyesen az ügyfélszolgálaton kérdezhettek (Budapest, XII. Maros utca 19-21.)