Meghosszabbította a szokásos ügyfélszolgálati idejét a Felvi - így kérhettek segítséget Közoktatás
Eduline

Meghosszabbította a szokásos ügyfélszolgálati idejét a Felvi - így kérhettek segítséget

Február 15-én jár le az idei egyetemi felvételi jelentkezési és hitelesítési határideje, de kiktől kaphattok segítséget, ha technikai problémátok van az e-felvételi rendszerével?

Meghosszabbította a szokásos ügyfélszolgálati nyitvatartási időt a Felvi a jelentkezési időszak utolsó napján. Február 15-én 20 óráig várják a személyesen érkezőket, telefonon 22 óráig lehet keresni munkatársaikat, az e-maileket éjfélig, a jelentkezési határidő lezárulásáig fogadják - írja az oldal.

A felvételi eljárással kapcsolatos általános kérdésekben a 1818-as telefonszámon (6-os gomb -  felsőoktatási felvételivel kapcsolatos kérdések) a kormányzati ügyfélvonal 0-24 órában ad tájékoztatást.

Konkrét jelentkezés érintő kérdésekben: (06 1) 477-31-31.

Az e-mailben érkező kérdéseket az [email protected] címre várják. A külföldi végzettséggel rendelkezőknek pedig [email protected] címre kell írnia.

Személyesen az ügyfélszolgálaton kérdezhettek (Budapest, XII. Maros utca 19-21.)

 

„Vagy most fogunk össze, vagy szépen végignézzük, ahogy az egész rendszer leomlik” – óriási a sztrájkhajlandóság a pedagógusok között Közoktatás Palotás Zsuzsanna

„Vagy most fogunk össze, vagy szépen végignézzük, ahogy az egész rendszer leomlik” – óriási a sztrájkhajlandóság a pedagógusok között

A 2026-os béremelési tervezet hiányosságai és a rendszerben meglévő igazságtalanságok miatt mára már több mint 2400 oktatási dolgozó jelezte részvételi szándékát egy kétórás figyelmeztető sztrájkban a PDSZ felmérése alapján. A sztrájk nem csupán a bérekért folyna: a pedagógusok, segítő és technikai dolgozók szerint a rendszer működőképessége forog kockán.