Legalább hatszáz szendvicset gyűjtöttek össze rászorulóknak diákok tíz budapesti iskolában Közoktatás
Eduline

Legalább hatszáz szendvicset gyűjtöttek össze rászorulóknak diákok tíz budapesti iskolában

Több száz szendvicset, édességet, gyümölcsöt és teát gyűjtöttek diákok a négynapos tanítási szünet előtt.

A +1 szendvics a Budapest Bike Maffia projektje, amelyben évek óta részt vesznek iskolák. „A szülők szendvicset készítenek az iskolás gyerekeiknek – ez nagyjából alap. De mi lenne, ha eggyel több szendvics készülne, például a hajléktalanszállók lakóinak, a melegedőkben meghúzódó embertársainkak? A +1 szendvics projektünkben iskolások segítik a hajléktalan embereket plusz egy szendviccsel, és így minden tanévben átlagosan 60.000 adag étellel támogatjuk a rászorulókat” – írják.

A Facebookon most újabb helyzetjelentést adtak:

A diákok nagyon odatették magukat a többnapos suliszünet előtt, így 600 szendvics, édesség, gyümölcs és tea landolt a szállókon ezen a héten. Na és hova jár ez a sok jófej diák? Soroljuk!A lternatív Közgazdasági Gimnázium (AKG), AKG 1-6. általános iskolai képzés, Leövey Klára Gimnázium, Bp., Közgazdasági Politechnikum, Tág Világ Iskola, Toldy Ferenc Gimnázium, Bakáts Téri Ének-Zenei Általános Iskola, Szilágyi Erzsébet Gimnázium, Sashalmi Waldorf Iskola, ELTE Radnóti Miklós Gyakorló Általános Iskola és Gyakorló Gimnázium

A diákok nagyon odatették magukat a többnapos suliszünet előtt, így 600 szendvics, édesség, gyümölcs és tea landolt a...

Posted by Budapest Bike Maffia on Saturday, October 29, 2022

 

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt" Közoktatás Kurucz Tünde

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt"

Az SNI-s, BTMN-es diákok száma nő, sok gyerek nem iskolaéretten kezdi az elsőt, a gyermekotthonból érkezőket pedig szinte lehetetlen feladat a többiekkel együtt tanítani - mondja Judit (Nevét a kérésére megváltoztattuk – A Szerk.), aki 1994 óta dolgozik egy vidéki általános iskolában tanítóként, most már nyugdíjasként. Szerinte bár a mai gyerekek okosabbak, tájékozottabbak, de az önállósodásukat a felgyorsult élet és az okoseszközök háttérbe szorítják.