A diákok attól félnek, az online oktatás miatt óriási hátrányba kerülhetnek, nem tudják megvalósítani a céljaikat – ez derül ki egy kutatásból.
„Egy szülő az első hullám idején kérte, hogy legalább egy parkban találkozzunk, mert nem szeretné, ha teljesen megszakadna a gyereke terápiája. Ez indított arra, hogy ne hagyjuk magukra a családokat az online tanítással, a munkával, a háztartással. Legalább távsegítséget akartunk adni” – mondja a hvg.hu-nak Szentiványi Dóra pszichológus.
Az iskolabezárások alatt indította az ELTE PPK Gyermekkori Pszichés Zavarok kutatócsoportjának vezetője szerint „főleg a lányok között akadtak, akik korábban csak szorongtak, ekkora viszont a pánikszerű tünetekig jutottak”.
A kutatáshoz holland szakemberek is csatlakoztak, eredményeikkel összevetve kiderült, hogy a holland gyerekek a járványhullámok alatt is jobb életminőségről számoltak be, mint a magyarok.
De hogyan hatott a bezártság a szülőkre? Milyen volt leckét írni a karantén alatt? A teljes cikket elolvashatjátok a hvg360-on.
Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről! |