A diákok, szülők és a tantestület is támogatja, mégis leváltanák az igazgatót a csepeli kéttannyelvű iskolában Közoktatás
Csik Veronika

A diákok, szülők és a tantestület is támogatja, mégis leváltanák az igazgatót a csepeli kéttannyelvű iskolában

Míg a minisztérium „még jobb” jelöltre vár, petíció indult a Széchenyi István Általános és Kéttannyelvű Általános Iskolában a jelenlegi vezető mellett.

A minisztérium indoklás nélkül elutastotta a csepeli Széchenyi István Általános és Kéttannyelvű Általános Iskola igazgatónőjének újabb öt évre szóló pályázatát - írja a Népszava.

A cikk szerint az igazgatónő egyedüli pályázóként indult, és a tantestület, a diákok és a szülők bizalmát, támogatását is élvezi. A magyar-német tanítási nyelvű iskola szülői munkaközössége ezért petíciót indított, amelyben azt kérték a döntéshozóktól, hogy újabb öt évre a jelenlegi igazgatónőt nevezzék ki intézményvezetőnek. A petíciót már elküldték Kásler Miklós emberi erőforrások miniszternek, Maruzsa Zoltán köznevelési államtitkárnak és a Dél-Pesti Tankerületi Központ igazgatójának, Tóth Jánosnak is.

A miértekre a Népszavának az Emberi Erőforrások Minisztériuma azt a választ küldte, hogy a döntéskor „számos körülményt mérlegelnek”, és amikor az a döntés születik, hogy a pályázat eredménytelen, abban bíznak, hogy egy újabb pályázaton több jelölt közül, „még jobb intézményvezetőt" választhatnak. Arra a kérdésre, vajon szeptembertől ki vezeti az iskolát, azt a választ kapták, hogy a helyettesítés rendje jogszabályban szabályozott.

Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni” Közoktatás Székács Linda

„A tananyag is jobban megmarad, ha valamilyen élményt vagy emléket tudnak hozzá kötni”

Bóják között szlalomozó, alagutakon átbújó macskák. Így is lehet irodalmat tanulni vagy épp kötelező olvasmányokból számot adni a Terápiás és Segítő Macskákért Alapítvány rendhagyó irodalomóráján. A tanulás így nem csak szórakoztató, de észrevétlen is lehet, és olyan gyerekek is bevonódnak az órákba, akik általában vagy nem szólalnak meg, vagy a zavaró viselkedésükről ismertek.