Két budapesti iskolában is vannak koronavírus-fertőzöttek Közoktatás
Eduline

Két budapesti iskolában is vannak koronavírus-fertőzöttek

Az Óbudai Nagy László Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában három pedagógus koronavírusos tesztje is pozitív lett. A XIII. kerületi Berzsenyi Dániel Gimnáziumban pedig többen a gólyatáborban fertőződtek meg.

Az Óbudai Nagy László Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola hivatalos információt még nem közölt, de az ittlakunk.hu közzétette azt a levelet, amelyet a szülők kaptak az iskola igazgatójától. A 24.hu-nak az iskola részéről megerősítették a levél tartalmát, melyben az igazgató arról írt, hogy hogy az idei tanévet a szokásos módon nem tudják elkezdeni.

A koronavírus-fertőzött angol tanárokkal 30 fő érintkezett, őket ezen a héten tesztelik majd. Az igazgatónő tegnapi levelében megjegyezte, hogy a tanítás helyi rendjéről jelenleg is egyeztetés folyik, de az már biztos, hogy minden gyerek számára nyitva lesznek. Az igazgatónő levelében azt is kiemelte, hogy a kollégáik tünetmentesek, a fertőzés elkerülésére pedig a tankerület ózonos fertőtlenítést végeztetett el.

A másik érintett intézmény a XIII. kerületi Berzsenyi Dániel Gimnázium, ahol többen a gólyatáborban fertőződtek meg. „A tábor az iskolától helyét és idejét tekintve jól elhatárolódott, valamint az iskola tanulóinak csak bizonyos körét érintette. Ez a tanévkezdést semmiféleképp nem érinti.  Az iskola az Operatív Törzs utasításainak megfelelően járt el” - írta a 444.hu kérdésére az igazgató. 

Pozitív lett az egyik rektorhelyettes tesztje a Szegedi Tudományegyetemen

Az intézmény közleményben tájékoztatott, a tervezett nagyobb események elmaradnak.

Tetszett a cikk? Kövess minket a Facebookon is, és nem fogsz lemaradni a fontos hírekről!

 

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt" Közoktatás Kurucz Tünde

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt"

Az SNI-s, BTMN-es diákok száma nő, sok gyerek nem iskolaéretten kezdi az elsőt, a gyermekotthonból érkezőket pedig szinte lehetetlen feladat a többiekkel együtt tanítani - mondja Judit (Nevét a kérésére megváltoztattuk – A Szerk.), aki 1994 óta dolgozik egy vidéki általános iskolában tanítóként, most már nyugdíjasként. Szerinte bár a mai gyerekek okosabbak, tájékozottabbak, de az önállósodásukat a felgyorsult élet és az okoseszközök háttérbe szorítják.