Már lehet jelentkezni: nyilvánosságra hozták a középiskolai írásbeli vizsgák jelentkezési lapját Közoktatás
Eduline

Már lehet jelentkezni: nyilvánosságra hozták a középiskolai írásbeli vizsgák jelentkezési lapját

Már le lehet tölteni a 2020-as középiskolai írásbeli felvételi jelentkezési lapját az Oktatási Hivatal oldaláról.

Az Oktatási Hivatal nyilvánosságra hozza a 2020/2021. tanévre felvételt hirdető középfokú intézmények tanulmányi területeit, felvételi tájékoztatóit és a központi írásbeli vizsgát szervező intézmények listáját, valamint az írásbeli vizsgák jelentkezési lapját pdf és xlsx formátumban - írják.

A kereső program segítségével a leendő középiskolások és szüleik kereshetnek a középfokú iskolák által meghirdetett tanulmányi területek között, megkereshetik és letölthetik az őket érdeklő középfokú intézmények felvételi tájékoztatóit, valamint kereshetnek a központi írásbeli vizsgát szervező intézmények között.

A központi írásbeli vizsgát megszervező intézmények listáját a program Írásbeli vizsgahelyszín kereső felületéről érhetik el.

A jelentkezési határidő: 2019. december 6.

A HVG ismét elkészítette a legjobb 100 gimnázium listáját. A rangsorok mellett számos interjút, cikket találtok a középiskolai oktatásról, az iskolaválasztásról, a felvételi menetrendjéről is. A HVG középiskolai rangsorát rendeljétek meg itt.

Tetszett a cikk? Iratkozz fel hírlevelünkre

Ha szeretnéd megkapni legfrissebb cikkeinket az érettségiről, az egyetemi-főiskolai és a középiskolai felvételiről, ha érdekelnek a felsőoktatás, a közoktatás, a nyelvoktatás és a felnőttképzés legfontosabb változásai, iratkozz fel hírleveleinkre.

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt" Közoktatás Kurucz Tünde

"Ma már szinte ritkaságszámba megy, ha egy elsős meg tudja kötni a cipőfűzőt"

Az SNI-s, BTMN-es diákok száma nő, sok gyerek nem iskolaéretten kezdi az elsőt, a gyermekotthonból érkezőket pedig szinte lehetetlen feladat a többiekkel együtt tanítani - mondja Judit (Nevét a kérésére megváltoztattuk – A Szerk.), aki 1994 óta dolgozik egy vidéki általános iskolában tanítóként, most már nyugdíjasként. Szerinte bár a mai gyerekek okosabbak, tájékozottabbak, de az önállósodásukat a felgyorsult élet és az okoseszközök háttérbe szorítják.